Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

itunes geeft installatiefout

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een aantal keren geprobeerd met installeren en de-installeren, maar itunes wil niet geinstalleerd worden op mijn pc. melding is 'er is momenteel al een installatie procedure bezig' of iets dergelijks. geen idee waarom hij niet wil. heeft iemand een oplossing?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 17:56:
melding is 'er is momenteel al een installatie procedure bezig' of iets dergelijks.
Heerlijk zo'n duidelijke (fout)melding.

Heb je al een keer gereboot en daarna de installatie gestart?
Met zo weinig en onduidelijke info is het voor andere ook allleen maar gissen.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2010 19:59 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Dit is wel een beetje erg summier denk je ook niet?
Je andere topic was ook niet echt al te florissant van start gegaan, maar dat zien we dan maar even door de vingers.
Wat we hier wel graag terugzien is een topicstart die iets meer zegt dan 'doetutnie' - in Het algemeen beleid staat dan ook een quickstart waar je al een aantal zaken mee kan nalopen en in je topicstart meenemen.
Dat scheelt een boel heen en weer gevraag, en als je en beetje je best doet heb je zelfs kans dat je zonder een topic hoeft te openen zelfs een oplossing kan vinden.

Je mag het opnieuw proberen met een topicstartpost die meer inhoud heeft, maar deze gaat nu op slot.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.