Ik probeer de verborgen mappen zichtbaar te maken, maar als ik dat wijzig via extra - > mapopties - > weergave en TOEPASSEN en OK doet, neemt hij deze instelling niet over. Ik ben ingelogd als beheerder van de computer.
Hi! Het lukt me dus niet om de weergave instellingen van de map aan te passen. Hij onthoudt de wijziging niet. Mijn vraag (die ik er inderdaad vergeten ben bij te zetten ;-P ) Wat zou ik kunnen doen waardoor hij deze wijziging wel onthoudt?
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2010 18:00 ]
Ja, zover was ik nog wel gekomen, haha.
Nee, met meer informatie bedoel ik over je systeem. Dat het Windows is, snap ik, maar welke versie? Misschien nog andere relevante software die iets kan doen?
@CeesKees vvv Jij heb het liever over "haar" en "zij"?
Nee, met meer informatie bedoel ik over je systeem. Dat het Windows is, snap ik, maar welke versie? Misschien nog andere relevante software die iets kan doen?
@CeesKees vvv Jij heb het liever over "haar" en "zij"?
[ Voor 16% gewijzigd door Room42 op 19-08-2010 22:27 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Ik denk gelijk... "Wie is hij?"
| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!
OK. Haha, ik snap. Windows XP met alle updates. Heb wel een blackberry desktop manager erop staan, hoorde dat dat ook wel eens de boosdoener kon zijn.
Oh dus die heb je verwijderd en was het toen opgelost?
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Pagina: 1