Hallo allemaal,
Ik wil een gamepad kopen voor m'n pc om ook eens vanaf de bank o.i.d. te kunnen spelen, zonder een xbox 360 te hoeven aanschaffen. Ik wilde alleen weten welke controllers jullie gebruiken en welke echt aan te raden zijn?
Ik heb op het oog:
# Xbox 360 controller for windows
# Logitech Rumblepad II ( bedraad)
# Thrustmaster 3-1 run 'n Drive ( niet meer te koop)
Ik vind vooral de controller met 360 lay-out erg lekker aanvoelen. Al vind ik de PS lay-out ook goed. Kan er wel aan wennen.
Ik zag ook Speedlink controllers. Hebben deze goede compatibility met alle games? En zo ja, ook goegede grip?
Ik zag ook nog dat mensen enthousiast worden van saitek. Ik vind alleen de controllers niet om aan te zien...
hebben jullie nog suggesties? Ik waardeer de hulp.
Alvast bedankt
Ik heb er eigenlijk niet veel meer dan €30 voor over. Liefst minder.
Ik wil een gamepad kopen voor m'n pc om ook eens vanaf de bank o.i.d. te kunnen spelen, zonder een xbox 360 te hoeven aanschaffen. Ik wilde alleen weten welke controllers jullie gebruiken en welke echt aan te raden zijn?
Ik heb op het oog:
# Xbox 360 controller for windows
# Logitech Rumblepad II ( bedraad)
# Thrustmaster 3-1 run 'n Drive ( niet meer te koop)
Ik vind vooral de controller met 360 lay-out erg lekker aanvoelen. Al vind ik de PS lay-out ook goed. Kan er wel aan wennen.
Ik zag ook Speedlink controllers. Hebben deze goede compatibility met alle games? En zo ja, ook goegede grip?
Ik zag ook nog dat mensen enthousiast worden van saitek. Ik vind alleen de controllers niet om aan te zien...
hebben jullie nog suggesties? Ik waardeer de hulp.
Alvast bedankt
Ik heb er eigenlijk niet veel meer dan €30 voor over. Liefst minder.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2010 18:08 ]