Toon posts:

Systeem Weigert.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Mijn systeem weigert beeld te geven of enigzins op te starten. HIj gaat gewoon goed aan, maar dat was het dan ook. De hardeschijven spinnen op, alle fans gaan draaien maar er is geen activiteit. Ook krijgt het beeld geen signaal. Ik heb het batterijtje van de BIOS al vervangen, ook heb ik 2 verschillende videokaarten geprobeert en 1 ander scherm. Ik heb alles al een keer los gehad, maar nog steeds geeft ie geen kick.

Zou iemand mij hier misschien mee kunnen helpen?

Alvast Bedankt!

Verwijderd

Geeft ook geen piepjes?
Flatkabel verkeerd om erin geprakt? vooral bij oude machines was dit nog moelijk, dan hoorde je ook alleen een brom.
Is er iets gebeurd de laatste keer dat je hem gebruikte? stroomstoring, apparaat bijgeplaatst o.i.d.?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2010 15:55 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nee, hij geeft geen piepjes.

Het is een zeer nieuwe machine, dus daar kan het niet aan liggen.

Voordat dit gebeurde liep hij muur vast, ik moest hem handmatig opnieuw aanzetten.
Verder heb ik er ook geen nieuwe hardware bijgeplaatst.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 15:57:
Nee, hij geeft geen piepjes.

Het is een zeer nieuwe machine, dus daar kan het niet aan liggen.

Voordat dit gebeurde liep hij muur vast, ik moest hem handmatig opnieuw aanzetten.
Verder heb ik er ook geen nieuwe hardware bijgeplaatst.
En je hebt alles een keer los gehad wat er op je mainboard zit? dus hdd's cd/dvd drives etc?
Dan kan het heel misschien je voeding zijn en anders misschien wel je moederboard.

Bios reset ook al geprobeerd?

Verwijderd

Topicstarter
Mijn voeding is inderdaad op de drempel van de dood.
BIOS enzo al gereset. Gelukkig zijn mijn ouders op dit moment in Ridderkerk en brengen een nieuwe voeding van Enermax mee (600W) want mij GTX260 trekt denk ik teveel.

• Naeszens35
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-02-2024
Doet die het nu wel al? Zo niet.. Dan kan het misschien ook het geheugen zijn.. Want dan heb je ook geen beeld en spinnen de hdd's wel gewoon..

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-12-2025

AlexanderB

7800 rpm

geheugen, moederbord of voeding stuk. :) kijk ff of ie zonder geheugen wel piepjes geeft (check ook ff of het ding uberhaupt een speaker heeft) zo niet: dan is je moederbord waarschijnlijk overleden..

een 600w enermax moet echt wel genoeg leveren voor een 260, in fact, een 260 sli opstelling moet ie ook zat trekken.

Verwijderd

AlexanderB schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 21:48:
kijk ff of ie zonder geheugen wel piepjes geeft
dacht dat die dit al gedaan had.
Heb je dit al geprobeerd TS?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Daar is de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter voor: lezen en testen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1