Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Ik zou trouwens gezien je post voor de milestone gaan met de x10 mini pro als 2e keus vanwege de prijs. Ik heb er geen feiten over maar de lg komt me niet zo geweldig over vandaar dat ik die links zou laten liggen.
Een hele rij microsoft certificeringen.
Anoniem: 275034
Tweede keus is net als wat @r!k zei de X10 Mini Pro, houd rekening mee dat het om 1.6 gaat maar wordt dit jaar nog geupdate naar 2.1, als Sony zijn belofte nakomt natuurlijk.
En LG? Dit kan je laten zitten, hun mobiel kopen is gelijk weg gooien van geld. Hardware die na paar maanden al problemen vertonen, brakke software, geen software update (tijdje hadden ze wel beloofd maar was teruggetrokken omdat volgens LG niet meer nodig was?) enzo...
Of wacht je nog even op de nieuwe Desire met toetsenbord die dit jaar nog uitkomt, maar aangezien je NU een keuze moet maken zal ik toch voor de Milestone ga!
of eventuele andere tips?
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Anoniem: 275034
Anoniem: 363230
Heb je de topicstart gelezen? Hij wil het toestel nemen bij een abonnement. Ben benieuwd bij welke provider die Geeksphone One te krijgen is....Anoniem: 363230 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 16:15:
Geeksphone one. Maar gezien je groot scherm belangrijk vindt vrees ik dat deze je niet zal interesseren. http://www.geeksphone.com/.
2.2 zou ik (nog) niet op rekenen bij de Milestone. Motorola weet zelf nog niet of ze het willen, en de milestone is erg goed beveiligd tegen custom ROM's. Aan rooten heb je niet genoeg om 2.2 er op te zetten. Er is wel een soort van 2.2 mogelijk, maar dan heb je nog de kernel voor 2.1 en een slecht werkende camera.Geckoo schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 13:47:
idd zo dacht ik er ook over, en daarbij is het natuurlijk ook makkelijk om de milestone te rooten om er dan 2.2 op te zetten. denk dat ik die dan maar ga bestellen, iemand nog goede adressen?![]()
of eventuele andere tips?
De LG heb ik een tijdje naar gekeken, en heel erg afgekeurd, voornamelijk om de slechte hardware en oude android versie. De x10 weet ik zo niet, die was er toen niet. De Milestone heb ik nu: hardware is erg goed, alleen de software niet echt fantastisch, en erg goed gelocked waardoor de community maar erg weinig kan fixen aan dit toestel. Het schijnt dat HTC met nieuwe android-qwerty telefoons gaat komen, maar ik weet niet of je zo lang wilt/kan wachten.
[ Voor 6% gewijzigd door Mad_Cow op 20-08-2010 13:47 ]
thanks voor de info

Gigantische kickMad_Cow schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 13:46:
Ik wacht ook nog even een generatie. straks wellicht: Milestone 2?, HTC Desire Z, HTC Vision, Galaxy S Pro ...?
maar ik mag het bijna weer doen en vorig jaar had ik toch helaas te snel de keuze gemaakt (ik had moeten wachten op de Z (werd letterlijk een maand later aangekondigd. ))
Ik vind het gemis van een qwerty toch wel erg vervelend dus ik wil weer terug naar een Qwerty toestel.
In de pricewatch is op dit moment niks nieuws te vinden tov vorig jaar.
nu weet ik dat er een nieuw HTC Toestel komt bron 1 bron 2
Daarnaast is er een vergelijking met amerikaanse toestellen of een overzicht maar ik dit vind ik allemaal een beetje vorige generatie (android 2.1/2.2) maar niks vernieuwend.
Zou ik nou maar wachten op de nieuwe HTC (double vision) of mis ik bepaalde aankomende types?
nieuws: 'HTC Doubleshot is Android-toestel met uitschuifbaar toetsenbord'
[ Voor 5% gewijzigd door Geckoo op 25-05-2011 11:43 ]
Een nog door Motorola aan te kondigen smartphone, de Droid 3, gaat waarschijnlijk een dualcore-processor bevatten. Het is onwaarschijnlijk dat de telefoon in Europa wordt uitgebracht, maar mogelijk maakt Motorola een Europese variant.
Het is daarbij nog onzeker welke cpu er wordt gebruikt: het zou gaan om Nvidia's Tegra 2-processor of een Texas Instruments OMAP-cpu, zo meldt Techno Buffalo. Daarnaast beschikt de Droid 3 over een 4"-scherm met een resolutie van 960x540 pixels. Foto's kunnen geschoten worden met een 8-megapixelcamera, terwijl de 1,3-megapixelcamera aan de voorkant bedoeld is voor videobellen. Ook is een uitschuifbaar qwerty-toetsenbord aanwezig. De software is gebaseerd op het Android-besturingssysteem, waarbij onduidelijk is om welke versie het gaat. Waarschijnlijk gaat het om Android Gingerbread.
De Droid 3 is door Motorola nog niet aangekondigd, maar volgens Techno Buffalo zou de smartphone in juni uitgebracht moeten worden. Een aankondiging van de fabrikant zou dan ook niet ver weg zijn.
Motorola brengt zijn Droid-toestellen doorgaans uit bij de Amerikaanse provider Verizon Wireless, die gebruikmaakt van de cdma-netwerktechnologie. Het toestel werkt daardoor niet in Nederland, maar het is mogelijk dat Motorola ook aan een Europese versie werkt: eerder deed de fabrikant dit met de Milestone en Milestone 2, als Europese tegenhangers van de Droid en Droid 2.

En er is ook nog: Qwerty Androids
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik had idd de droid ook gezien (op de frontpage, maar de milestones/droids komen soms naar nl en zo is ook pas een maand geleden de romupdate geweest voor de milestone 2)
dit trekt mij wat minder in het toestel/producent.
dat topic had ik nog niet gezien/gevonden en ga ik ook zeker even uit pluizen.
Ik moet ook perse een qwerty met android hebben en had de acer e130 en ga nu over naar de e210:
pricewatch: Acer beTouch E210 Zwart
Of voor de HTC fan die HTC ChaCha:
pricewatch: HTC Chacha
Anoniem: 172410
Maarja, aan de andere kant kan ik nu goed een telefoon gebruiken. Zo kan je altijd wel blijven wachten en bovendien is er nog maar heel weinig bekend over de Milestone 3 en de Dualshot (behalve dat ik de foto's van die laatste echt heel erg lelijk vind).
@camacha, dat dual core is inderdaad iets om rekening mee ter houden. Wordt dus wachten op een dual core met tobo....
Ikzelf verbaas me er altijd over als ik een Z zie, hoe slecht en los dat wel niet is.. Just ter info..
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Heb je de Xperia Pro al gezien?Geckoo schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 11:37:
[...]
Gigantische kick(Van ongeveer 9 maanden)
maar ik mag het bijna weer doen en vorig jaar had ik toch helaas te snel de keuze gemaakt (ik had moeten wachten op de Z (werd letterlijk een maand later aangekondigd. ))
Ik vind het gemis van een qwerty toch wel erg vervelend dus ik wil weer terug naar een Qwerty toestel.
...
Zou ik nou maar wachten op de nieuwe HTC (double vision) of mis ik bepaalde aankomende types?
nieuws: 'HTC Doubleshot is Android-toestel met uitschuifbaar toetsenbord'
Onzin. Werkt na een half jaar nog prima hier.CLB schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 11:45:
@ Camacha: Ken je het hinge-systeem van de Desire Z?
Ikzelf verbaas me er altijd over als ik een Z zie, hoe slecht en los dat wel niet is.. Just ter info..
Heb een simpel topicje in elkaar geflanst: Motorola Milestone 3
Anoniem: 172410
Ik vind het een prachtig systeem dat goed lijkt te werken en bovendien duurzamer lijkt dan sliders, die op den duur altijd uitlubberen.CLB schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 11:45:
@ Camacha: Ken je het hinge-systeem van de Desire Z?
Nee, ik snap dat gezeur eerlijk gezegd niet. Anders, ja. Minder? Naar mijn mening niet.
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 172410 op 08-06-2011 17:07 ]