Ik probeer al een tijdje een vervangend model te vinden voor mijn kapotte Creative Zen. Logisch was om opnieuw voor Zen te gaan. Helaas blijkt de radiofunctie van de nieuwe Zens onwijs slecht (volume problemen afhankelijk van signaal) en laat ik nou net vooral de speler gebruiken om tijdens het hardlopen naar de radio te luisteren. In de trein luister ik liever naar mp3 en 's avonds in bed wil ik nog wel eens video kijken vanaf een mediaspelertje, Ik heb mijn Zen Style weer ingeverd, omdat de problemen met de radio mij te storend werden. Ik ben dus nu op zoek naar een alternatief. Ik heb een natuurlijke afkeer tegenover Apple en de nieuwe Archos spelers komen erg lomp over in de bediening. Nu ben ik gaan lezen over de mp3-spelers van Samsung. Die zien er te gek uit! Maar wat me opvalt is dat in Nederland Samsung spelers eigenlijk niet verkocht worden. Weet iemand waarom dat is? Zijn ze niet goed? En als ik er eentje in het buitenland koop (binnen Europa), gaat me dat nog verder problemen opleveren?
Ik zou even bij de MediaMarkt gaan kijken, daar heb ik mijn mp3 speler ook gehaald (Samsung YP-P2). Daar hadden ze toen heel veel keus...
was er gisteren nog (rotterdam centrum), maar geen samsung. wel heel veel archos en creative. en apple! pff, alsof je bij de (fruit- en) groenteboer zelf staat. maar goed, zal 's bij andere media markten binnenlopen.
bevalt samsung overigens?
bevalt samsung overigens?
Mediaspelers zijn populairder in Azië. Ik denk dat Samsung daarom meer geneigd is om z'n apparaten daar uit te brengen.
Was een goed apparaat, maar na een jaar ging de input van mijn 3,5 mm jack los zitten, opgestuurd en laten maken maar had nog steeds het zelfde probleem maar voor de rest kwam er prima geluid uit en touchscreen werkte erg fijn.