Momenteel heb ik een Nokia E71 en een sim-only abonnement bij Vodafone (Sim Only Bel + Sms + Web 120). Hoe fijn de E71 ook is, ik ben wel weer toe aan een nieuw toestel. Het moet waarschijnlijk een HTC Desire gaan worden.
Mijn sim-only abonnement verloopt op 25 maart 2011. Nu had ik de Vodafone klantenservice gemaild met de vraag of ik voortijdig mijn abonnement kon omzetten naar een duurder abonnement en dat ik er een HTC Desire bij kan krijgen. Ik kreeg het volgende antwoord terug:
Alleen toen ben ik wat meer informatie op gaan zoeken, op de Vodafone website en op GoT. En toen vond ik onder andere dit op de Vodafone website:
Houd dit echt in dat je gewoon een compleet nieuw abonnement kan kiezen 4/6 maanden van te voren? Dus dat dit sim-only abonnement te vervallen komt en dat ik dan een nieuwe 1/2 jarig abonnement kies met daarbij een Desire?
Mijn sim-only abonnement verloopt op 25 maart 2011. Nu had ik de Vodafone klantenservice gemaild met de vraag of ik voortijdig mijn abonnement kon omzetten naar een duurder abonnement en dat ik er een HTC Desire bij kan krijgen. Ik kreeg het volgende antwoord terug:
Aha, 6 maanden van te voren dus. Dat is op zich mooi, want één maandje houd ik het nog wel vol met de E71Geachte heer,
Hartelijk dank voor uw e-mail waarin u vraagt of u in aanmerking komt voor een ander abonnement met eventueel een nieuw toestel.
Na controle kan ik zien dat u gebruik maakt van een Sim Only Bel + Sms + Web 120 Abonnement welke loopt tot en met 25 maart 2011.
Ik raad u aan om nog te wachten tot en met 25 september 2010, u kunt namelijk 6 maanden voor einddatum uw abonnement verlengen met eventueel een nieuwe aanbieding en/of kortingen.
Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben.
Een prettige dag verder.
Nou lijkt het me dat ik eerder op de reactie van de medewerker af moet gaan. Maar zijn er mensen die ervaring hebben met het voortijdig wijzigen van een Vodafone abonnement?We bieden je graag een korting aan als je interesse hebt in een nieuw toestel of een andere aanbieding. Je komt hiervoor in aanmerking als je nu een Vodafone abonnement hebt en 4 maanden voor de einddatum van je contract bent. Wil je meteen weten of we aanbiedingen voor je hebben? Ga dan naar jouw persoonlijke pagina en bekijk het online.
Houd dit echt in dat je gewoon een compleet nieuw abonnement kan kiezen 4/6 maanden van te voren? Dus dat dit sim-only abonnement te vervallen komt en dat ik dan een nieuwe 1/2 jarig abonnement kies met daarbij een Desire?