Toon posts:

Verkoop van Geforce Go 7800 GTX - MXM

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

De wereld van MXM videokaarten is niet heel groot. Ik bezit een oudere laptop namelijk een Promedion M570A. Dit bedrijf heet tegenwoordig XXODD en levert laptop die oorspronkelijk door Clevo zijn gefabriceerd. In deze laptop zit een Geforce Go 7800 GTX, volgens XXODD een MXM 2.1 kaart (persoonlijk betwijfel ik dat want de aansluitingen lijken niet op de plaatjes bij www.mxm-upgrade.com, maar het is wel een module en dus los van het moederbord).

Nu wil het feit dat de kaart na 5 jaar kuren begint te vertonen. Eerst artifacs en daarna een crash. Ik heb de oventruuk toegepast en nu werkt hij weer in Windows, games vindt hij echt niet leuk meer.

Na wat onderzoek blijkt dat het lastig is om aan een nieuwe kaart te komen. Bij XXODD zelf verkopen ze ze nog wel maar dan voor bijna € 400,-. Dat is me een beetje te gortig voor een 5 jaar oude laptop.

Dus weet iemand hier nog een goed adres voor dit soort videokaarten, of weet een goed alternatief om dit op te lossen.

Ik ben benieuwd!!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:19

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

ik heb een tijdje terug een clevo m59k verkocht aan een collega, een big O' Ass replacement desktop / 19" laptop met een 7800Go GTX SLI erin met zelfs een spare part kaart erbij, deze werden door clevo ook voor Alienware en andere gemaakt.

Ik weet dat hij vaak maar op 1 kaart draait, ik zal eens informeren bij hem (na me weekje vakantie :P) of hij er niet een kwijt wil

ik zal hem wel een fototje laten trekken van de vgachip zodat je kunt zien of de connectors kloppen..

[ Voor 14% gewijzigd door SAiN ONeZ op 19-08-2010 13:04 ]

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Verwijderd

Topicstarter
sain onez schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 13:02:
ik heb een tijdje terug een clevo m59k verkocht aan een collega, een big O' Ass replacement desktop / 19" laptop met een 7800Go GTX SLI erin met zelfs een spare part kaart erbij, deze werden door clevo ook voor Alienware en andere gemaakt.

Ik weet dat hij vaak maar op 1 kaart draait, ik zal eens informeren bij hem (na me weekje vakantie :P) of hij er niet een kwijt wil

ik zal hem wel een fototje laten trekken van de vgachip zodat je kunt zien of de connectors kloppen..
Heey, dat klinkt super zeg. Ik kan je vast vertellen dat mijn GPU met 2 connectoren vast zit aan het moederboard. Als je de kaart van boven bekijkt zitten de connectoren aan de onderkant. Any, 1 foto zegt meer dan duizend woorden. Ik zal vanavond eens een foto plaatsen.