Beste Tweakers,
Ik heb in Windows 7 een probleem met Taakplanner.
Het is niet meer mogelijk om de takenlijst te zien.
Misschien is er toch iets uit het systeem verwijderd waar ik niets van af weet.
WPD is een map die wel leeg is, maar volgens mij moet dat ook zo zijn toch?
Dit probleem had ik gisteren ook en heb daarom Windows 7 er opnieuw opgezet.
Daarna Office 2010 en alle updates.
Het probleem blijft bestaan wat ik ook doe.
In Taakplanner is ook de hele lijst niet meer te zien die je wel op de image ziet in Explorer.
Het aantal taak 0 fouten dat hij geeft is er maar 1, hij geeft dus alleen niet aan welke taak er mist helaas ook niet in het Logboek.
Ik heb nu twee keer Windows er opnieuw opgezet en ben vergeten een Ghost image te maken voordat ik er Office opzette, ik heb Browser keuze icoon van de desktop verwijderd, hij laat ondanks dat wel (CreateChoiceProcessTask) staan.
Toen dacht ik als ik die taak nu uit Explorer verwijder misschien gaat die dan door, aangezien hij maar 1 keer de Taak 0 fout aangeeft, maar helaas.
Hieronder de afbeelding van het probleem.
Ben net ongeveer 8 uur bezig geweest om alles er weer op te zetten hopelijk hoef ik niet weer alles te formateren en is er een kans dit te repareren.
Hoop dat iemand weet hoe
Groeten!
Ik heb in Windows 7 een probleem met Taakplanner.
Het is niet meer mogelijk om de takenlijst te zien.
Misschien is er toch iets uit het systeem verwijderd waar ik niets van af weet.
WPD is een map die wel leeg is, maar volgens mij moet dat ook zo zijn toch?
Dit probleem had ik gisteren ook en heb daarom Windows 7 er opnieuw opgezet.
Daarna Office 2010 en alle updates.
Het probleem blijft bestaan wat ik ook doe.
In Taakplanner is ook de hele lijst niet meer te zien die je wel op de image ziet in Explorer.
Het aantal taak 0 fouten dat hij geeft is er maar 1, hij geeft dus alleen niet aan welke taak er mist helaas ook niet in het Logboek.
Ik heb nu twee keer Windows er opnieuw opgezet en ben vergeten een Ghost image te maken voordat ik er Office opzette, ik heb Browser keuze icoon van de desktop verwijderd, hij laat ondanks dat wel (CreateChoiceProcessTask) staan.
Toen dacht ik als ik die taak nu uit Explorer verwijder misschien gaat die dan door, aangezien hij maar 1 keer de Taak 0 fout aangeeft, maar helaas.
Hieronder de afbeelding van het probleem.
Ben net ongeveer 8 uur bezig geweest om alles er weer op te zetten hopelijk hoef ik niet weer alles te formateren en is er een kans dit te repareren.
Hoop dat iemand weet hoe
Groeten!