paypal geld overmaken functie

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hoi

ik heb net een telefoon via marktplaats gekocht van iemand die paypal betalingen accepeteerde. Hij wilde een betalingsverzoek indienen maar die kwam niet aan bij mij. Toen heeft ie mij verteld dat ik ook gewoon via het tabblad geld overmaken het geld over kon maken. Dat heb ik gedaan, maar ben ik zo eigenlijk ook verzekerd als ik de pakket niet binnen krijg? En ik heb toen een fout gemaakt en het foute bedrag ingevoerd, dus heb ik nog een keer geld over gemaakt.Maakt dit uit?

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OK13
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 05-08 18:30
Wat zegt de FAQ van paypal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik had de faq van paypal al gecheckt voordat ik deze post opende, maar ik kon niks vinden...

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:25
Verwijderd schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 23:01:

Hij wilde een betalingsverzoek indienen maar die kwam niet aan bij mij.
Ik doe veel via Marktplaats, maar nog nooit last gehad dat een verzoek niet aankomt..
Toen heeft ie mij verteld dat ik ook gewoon via het tabblad geld overmaken het geld over kon maken. Dat heb ik gedaan, maar ben ik zo eigenlijk ook verzekerd als ik de pakket niet binnen krijg?
Je bent niet verzekerd, omdat het nu een normale overschrijving is, mocht het fout gaan dan moet je dus kunnen aantonen dat het zo is, en dat word voor jou erg lastig.

Hoop niet als het mis gaat, dat het bedrag erg hoog is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:25
Hoe is het afgelopen?