Schroefjes voor de XFX HD4890 Black Edition stock cooler

Pagina: 1
Acties:

• Dramatic
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-12-2024
Beste medetweakers,

Ik zou graag de stock cooler op mijn videokaart willen monteren. Helaas kwam ik er zojuist achter dat ik hiervoor 10 schroefjes nodig heb. Na wat proberen ben ik tot de conclusie gekomen dat ik geen passende schroefjes bezit.

Heeft er hier iemand ervaring met coolers e.d. monteren die bepaalde schroefjes aan kan raden? de diameter is zo'n 1,6mm. waar kan ik deze kopen?

alvast bedankt,

Wilco

Verwijderd

Rare vraag misschien ;) , maar waarom heb je de (originele) schroefjes weg gegooid/gedaan toen je de koeler verving voor een andere?

En 10?? is dat niet "heul veul", volgens mij zitten de meeste koelers met 4 schroefjes aan de kaart vast.

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-12-2025

AlexanderB

7800 rpm

nee, zit een hele grote aluminium plaat, die zit met n stuk of 10 schroefjes ja, is voor het geheugen, VRM's en voor de algehele stevigheid van de kaart.
schroefjes zou ik zo niet weten, ik heb zo'n kaart inderdaad een keer uit elkaar gehad, en het zijn hele kleine schroefjes. misschien passen de schroefjes van een laptop dvd drive dr in? dan weet je in ieder geval waar je ze kan vinden (laptop schroefjes set ofzo)

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 00:02
ik zou gewoon is met de koeler zelf naar de lokale ijzerhandel lopen. kun je gewoon ff proberen en daar zijn ze meestal ook wel behulpzaam genoeg om je even te helpen.

• Dramatic
Verwijderd schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 22:41:
Rare vraag misschien ;) , maar waarom heb je de (originele) schroefjes weg gegooid/gedaan toen je de koeler verving voor een andere?

En 10?? is dat niet "heul veul", volgens mij zitten de meeste koelers met 4 schroefjes aan de kaart vast.
2e hands gekocht met een aftermarket cooler erop, en de stock cooler er los bij..

Verder bedankt voor jullie reacties, zal eens een defecte laptop uit elkaar schroeven!

[ Voor 9% gewijzigd door Dramatic op 19-08-2010 08:37 ]

• Dramatic
Heb passende schroefjes uit een defecte laptop gehaald:)

dus het probleem is verholpen..

nogmaals bedankt.
Pagina: 1