GFD, waar vind ik ze?

Pagina: 1
Acties:
  • 143 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Orbit
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-09 20:36
Ik zoek een GFD device. Wie kan er mij vertellen waar ik er het goedkoopst aan kan geraken?

Ik zoek dus een winkel in België of Nederland die ook via de post levert. En is dat goedkoper dan rechtstreeks in de states bestellen? De GFD's die ik heb gevonden op Americaanse sites spreken allen van een prijs van minstens 60 dollar.

Dank bij voorbaat

Verwijderd

Probeer de Pricewatch eens, ovs verkoopt ze voor 135 piek.

• Orbit
Da's nog duur hé

en levert die ook in België?

Verwijderd

was da??

Verwijderd

Dat valt reuze mee. Als je hem bij Ninjamirco zelf bestelt kost het 144 gulden + verzendkosten, en dan moet je er ook nog eens veel langer op wachten. Je moet maar even aan hem vragen of hij ook in Belgie levert, dat weet ik niet.

• Orbit
Die ovs, wie, wat, waar is dat juist, en wat is zijn homepage?

• tbusquet
  • Laatst online: 11-02 23:14
ovs= O. van Schaik
een man die officieel importeur van Ninja mirco in Nederland is..
ga eens kijken op www.ninjamicro.co.uk
dat is de gast die ze maakt, en er staan ook verkopers bij in Belgie..

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

• Daylights
  • Laatst online: 01-09 15:20

Daylights

Look @ the big brain on Brett!

O. van Schaik levert alles prima af. Ik heb daar ook m'n GFD vandaan. Ik had hem een mailtje gestuurd met m'n adres en na een paar dagen lag hij in de bus. Geen verzendkosten en betaling nadat je het device hebt ontvangen d.m.v. storting. Er is ook een (simpele) handleiding bijgeleverd met een stap voor stap beschrijving + instellingen tabel. Kortom, iedere mafkees moet er uit kunnen komen!! (No offence trouwens naar mafekezen die zich aangesproken voelen ;))
Pagina: 1