Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:53

Toppertje

www.davideografie.nl

Topicstarter
Hallo tweakers,

Vorig jaar heb ik bij bol.com Guitar Hero (inclusief gitaar) voor de PC gekocht nu is deze, binnen de 1-jaar garantietermijn, defect geraakt (strum bar naar beneden doet het niet meer).

Nu heb ik deze (13-08) netjes, met alle accessoires erbij verstuurd (op 13-08) naar het reparatiecentrum van bol.com.

Nu kreeg ik vandaag (18-08) een mailtje terug met de mededeling dat hij niet te repareren is en dat ik mijn geld terug krijg. en dat ze dus niet een nieuwe toesturen.

Nu mijn vraag: Is dit een normale gang van zaken, als iets binnen de garantietermijn defect raak heb ik toch recht op een vervangend artikel als ik dat wil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:16
Dat ligt aan de algemene voorwaarden van bol.com zelf. Als ze het aankoopbedrag terugstorten, kun je daarmee toch hetzelfde artikel weer kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje

Toppertje

www.davideografie.nl

Topicstarter
Knul schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 20:50:
Dat ligt aan de algemene voorwaarden van bol.com zelf. Als ze het aankoopbedrag terugstorten, kun je daarmee toch hetzelfde artikel weer kopen?
Logische reactie, klopt ook.
Maar zij kunnen toch ook het geld houden en een nieuw artikel opsturen?

Ik heb inderdaad de voorwaarden gelezen en dit is (bij hun) de standaard gang van zaken.

In dat geval helaas voor mij, want hij stond er voor 50 euro op terwijl hij bij alle andere winkels 100 euro was, een dag nadat ik hem had gekocht stond hij bij bol.com ook voor 100 euro.

Edit: nu is het artikel niet meer leverbaar, beetje jammer dus.

[ Voor 4% gewijzigd door Toppertje op 18-08-2010 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Dat mogen ze inderdaad doen. Ik heb overigens GH:World Tour voor de PC voor €30 bij de MediaMarkt weggehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 14:05

PromoX

Flying solo

Tikje richting Shopping Forum, dit past daar beter dan in SPV :).

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Vind het opzich wel netjes. Zo heb je dus een jaar genoten van het ding, en je hebt je geld terug. Meestal krijg je een waardebon ofzo...

Maar is hij nergens meer te koop?

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje

Toppertje

www.davideografie.nl

Topicstarter
Het hele pakket is nergens te vinden, gelukkig werkt de playstation 3 versie (gitaar) ook op de PC. Ik heb de game nog op mn PC gaan, en heb onlangs een drumstel gekocht (voor de PS3) en die werkt gewoon op de PC.

Dus ik ga nu maar op zoek naar een stand alone gitaar voor de PS3. Dan nog een Mic, en dan heb ik het zetje mooi compleet ;).

Bedankt voor de hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Let er de volgende keer wel even op dat je volledig bent in je informatie in de OP. Het niet meer leverbaar zijn van dit artikel is nogal cruciaal in deze casus. Anders had je namelijk recht gehad op herstel of vervanging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje

Toppertje

www.davideografie.nl

Topicstarter
dat het artikel niet meer leverbaar was, wist ik niet. vandaar dat ik het niet kon melden. hier kwam ik achter toen ik naa het desbetreffende artikel via google zocht, het stond wel in de lijst bij google en toen ik erop klikte zag ik dat het niet leverbaar was.

Edit: vandaag keek ik weer, en nu is het artikel gewoon weer leverbaar.

[ Voor 12% gewijzigd door Toppertje op 22-08-2010 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:55
Dit is de manier waarop bol.com dit soort dingen afhandelt. Ik had een 'Poker voor Dummies'-set gekocht, maar blijkbaar had iemand 'per ongeluk' de kaarten uit het pakket gehaald. Ik moest het artikel retourneren en het geld zou worden teruggestort, waarop ik (als ik dat wou) een nieuwe kon bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:19
Na (niet nader te omschrijven) problemen met bol.com heb ik via email met hen gecommuniceerd.

Daaruit bleek o.a. dat zij in geen geval met jouw account een bestelling kunnen plaatsen. Opzich geen probleem en verder zeer correcte afhandeling van mijn probleem.
In het geval van de TS, die geld teruggestort krijgt vind ik dan ook helemaal super !
Pagina: 1