Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[C#] Sync met Outlook kalender

Pagina: 1
Acties:

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:39
Mijn pa komt zojuist met een leuk klusje om wat te maken, zo ver zo goed.
Echter komt hij net 5 tellen geleden zeggen dat het ook gesynct moet worden met outlook kalender.

Nu heb ik al even zitten googelen maar daar wordt ik niet veel wijzer van (tenzij je gmail of live calander wilt gaan gebruiken 8)7 )
dus ik vroeg mij af of dit wel mogelijk was.

Ze gebruiken Outlook 2007
Het programma wordt gemaakt in VS2008.

iemand ideeen?

Zo, en nu weer verder googelen :+

Even een ninja-Edit.
om het uit te lezen heb ik al gevonden.
maar werkt het wegschrijven ook ongeveer zo

How to use the Microsoft Outlook Object Library to retrieve an appointment by using Visual C#

[ Voor 21% gewijzigd door tha_crazy op 18-08-2010 19:22 ]

• HMS
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-11 00:33

HMS

Ehm, wat moet precies gesynct worden met Outlook Agenda? En waar komt die data vandaan?

Of gaat het je puur over het wegschrijven van de gegevens naar Outlook Agenda?

~edit:

Wegschrijven van Appointments (wel in Visual Basic, maar lijkt me niet moeilijk te porten naar C#): How to create an appointment by using Outlook Object Model in Microsoft Visual Basic .NET

[ Voor 43% gewijzigd door HMS op 18-08-2010 19:25 ]

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:39
HMS schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 19:23:
Ehm, wat moet precies gesynct worden met Outlook Agenda? En waar komt die data vandaan?

Of gaat het je puur over het wegschrijven van de gegevens naar Outlook Agenda?

~edit:

Wegschrijven van Appointments (wel in Visual Basic, maar lijkt me niet moeilijk te porten naar C#): How to create an appointment by using Outlook Object Model in Microsoft Visual Basic .NET
data van afspraken.
ben een soort van kalender-applicatie aan het maken maar het moet dus ook naar outlook worden verstuurd.

en dat zal iniedergeval al veel helpen.
lijkt wel veel op het deel wat ik er net zelf al bijvoegde.