Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennard92
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-10 13:50
Ik heb even twee vraagjes,

1. Ik heb al een paar jaar een acount bij hi.nl (mijnhi) alleen die staat op prepaid. Maar ik heb sinds vorige week vrijdag een abonnement, maar op mijnhi staat hij nog steeds op Prepaid, weet iemand hoe ik dat kan veranderen?

2. Als ik (op mij htc wildfire) Saldo naar 1244 stuur krijg ik de melding dat hij niet verzonden kan worden. Weet iemand een andere mannier op mijn status zeg maar kan bekijken van mijn abonnement?

Alvast bedankt voor de hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mexel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-03 19:20

Mexel

↓ volgende bericht hieronder ↓

1. heb je hetzelfde nummer meegenomen naar je abbo, zoja kan klantenservice dit veranderen.
2. saldo werkt niet bij een abbo.

↓ volgende bericht hieronder ↓

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWn
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:21

nWn

In Geocentric Orbit

1. Zelfde probleem gehad, je moet je account verwijderen en vervolgens opnieuw aanmaken.

2. Ben je net overgestapt van prepaid naar abo? Zo ja, dan kan het zijn dat je de sms instellingen nog moet veranderen. Om te checken of je sms instellingen verkeerd staan, probeer eens te smsen naar een vriend of vriendin. Grote kans dat dit ook niet lukt. Voor de goede instellingen kijk even op hi.nl naar berichtinstellingen of iets in die trend.

Edit @ mexel. Heb hier een Hi abo icm een HTC Hero, en bij het sms'en van saldo naar 1244 krijg ik 2 berichten van Hi, de eerste met hoeveel procent saldo ik over heb tot de volgende factuur, en een tweede met de hoeveelheid data die ik heb verbruikt buiten het netwerk van Hi (oftewel roaming) en de kosten daarvan.

[ Voor 26% gewijzigd door nWn op 18-08-2010 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:38
Heb ik gehad toen mijn abonnement over gezet werd van mijn ouders naam naar mijn eigen. De oplossing was je account verwijderen, en een nieuwe aanmaken..
Mexel schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 18:57:
2. saldo werkt niet bij een abbo.
Jawel, je krijgt alleen geen bedrag, maar % van je bundel die je over hebt. Kan je trouwens sindskort ook gewoon op mijn hi zien.

[ Voor 48% gewijzigd door Luqq op 18-08-2010 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennard92
Bedankt voor de snelle reacties,

Smsen naar anderen lukt wel gewoon, maar het saldo dus niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightLuke
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-10 08:10
Luqq schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 18:59:
Heb ik gehad toen mijn abonnement over gezet werd van mijn ouders naam naar mijn eigen. De oplossing was je account verwijderen, en een nieuwe aanmaken..

[...]

Jawel, je krijgt alleen geen bedrag, maar % van je bundel die je over hebt. Kan je trouwens sindskort ook gewoon op mijn hi zien.
Vreemd dan dat ik wel gewoon een kloppend bedrag krijg? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• APAF-1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 28-08 07:16
Kreeg laatst te horen bij de Hi shop dat ze bezig zijn met een update (wat dat inhoudt weet niemand...).

Daarom krijg je bij een "eindeloos" online bundel geen verbruikte MB's meer te zien (zodat ze je kunnen n**ien met hun FUP) en krijg je ipv euros en centen percentages te zien bij een SALDO smsje naar 1244 ;).

• Luqq
LightLuke schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 19:52:
[...]

Vreemd dan dat ik wel gewoon een kloppend bedrag krijg? ;)
Ik krijg een sms dat ik nog x % over heb van mn bundeltegoed tot factuur 15 september. Ook een sms dat ik 0,0 MB twv 0,00 euro verbruikt heb sinds factuur 15 augustus.

• lennard92
Weet iemand eigenlijk hoe groot de FUP is qua MB's? (ongeveer)
Is dat +- 1 Gig. ofzo of (veel) meer/minder?

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16:10
@Luqq
Het verbruik van 0,0 MB twv 0,00 euro is logisch, maar niet netjes, omdat je inderdaad zelf neit kan monitoren of je teveel verbruikt (FUP). Heb ik zelf ook last van.
Overigens kan je zelf ook e.e.a. doen om dit bij te houden, bij mijn telefoon bijvoorbeeld kan ik gewoon een teller zien die bijhoudt hoeveel data ik heb verzonden. Als je dit monitort, of de teller maandelijks terugzet dan weet je wat je dataverbruik is.

[ Voor 42% gewijzigd door jbdeiman op 19-08-2010 12:23 . Reden: Toevoeging over mogelijkheden telefoon ]

• RomeoJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

Voor Hi Eindeloos Online zat het zo rond de 250 MB, voor Hi Eindeloos Xtra Snel zat het zo rond de 750 MB.

De reden voor verleden tijd vorm: er is laatst wat aangepast in nieuwe mobiel internet abbonementen van Hi, vandaar dat ik het nu niet precies weet.

De vragen in je topicstart konden ook gemakkelijk door de Hi helpdesk beantwoord worden, eerste vraag heb ik ook last van gehad, en na het bellen van de helpdesk had ik doorgekregen dat (zoals men hiervoor mij al zei) je het account moest verwijderen en je na 24 uur een nieuw account kon aanmaken.

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

• Luqq
lennard92 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 12:15:
Weet iemand eigenlijk hoe groot de FUP is qua MB's? (ongeveer)
Is dat +- 1 Gig. ofzo of (veel) meer/minder?
Op twitter werd door hi_webcare laatst getweet dat van Eindeloos online de FUP op 450MB ligt, en van Eindeloos Online Xtrasnel ligt die op 1250MB.

edit: Bron: http://twitter.com/Hi_Webcare/status/20882025047
jbdeiman schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 12:21:
@Luqq
Het verbruik van 0,0 MB twv 0,00 euro is logisch, maar niet netjes, omdat je inderdaad zelf neit kan monitoren of je teveel verbruikt (FUP). Heb ik zelf ook last van.
Overigens kan je zelf ook e.e.a. doen om dit bij te houden, bij mijn telefoon bijvoorbeeld kan ik gewoon een teller zien die bijhoudt hoeveel data ik heb verzonden. Als je dit monitort, of de teller maandelijks terugzet dan weet je wat je dataverbruik is.
I know. :) 1250 MB is alleen best veel :P

[ Voor 47% gewijzigd door Luqq op 19-08-2010 12:25 ]

• lennard92
Oke bedankt voor de hulp :)

Maar die 450mb kan tog nog oplopen naarmate iedereen meer internet?

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16:10
Dat is inderdaad wel het idee van deze manier van FUP, echter veranderen de data abbonnementen binnenkort, dit omdat er meer gebruik van mobiel internet wordt gemaakt, dan verwacht. Dus de datalimieten/ kosten per MB zullen uiteindelijk omhoog gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennard92
Ik vind dit het alleen een beetje vreemd, het is nu natuurlijk de 1e en dus gaat het abonomenttegoed weer in zeg maar... Ik kijk net op mijnhi en daar staat bij het overzicht dat op +-60% zit.. maar ik heb nog niet gebeld/gsmst vandaag. En gister stond hij nog op 0%

Is het een foutje ofzo? Afbeeldingslocatie: http://img842.imageshack.us/img842/1069/naamlooshe.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

Onder de indicatie staat deze tekst:
Let op: de gegevens worden ’s nachts geüpdate, dit betekent dat je gegevens maximaal één dag vertraging kunnen hebben. Daarnaast worden sommige kosten (waaronder de kosten voor bellen in het buitenland) op een later tijdstip bijgewerkt.
Kortom, wie weet staat het morgen wel goed vermeld, anders gewoon even naar de helpdesk bellen!

[ Voor 9% gewijzigd door RomeoJ op 01-09-2010 20:37 ]

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennard92
Ja oke dat is waar.

Maar snap dat balkje niet echt want ik kan 60 min. bellen en 240 smsjes versturen hoe kunnen ze dan nou mijn tegoed weergeven via één balkje? Al had ik bijv. 100 bel of sms snapte ik het nog maar bellen en smsen los vind ik een beetje vreemd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:01

SeatRider

Hips don't lie

lennard92 schreef op woensdag 01 september 2010 @ 21:00:
Ja oke dat is waar.

Maar snap dat balkje niet echt want ik kan 60 min. bellen en 240 smsjes versturen hoe kunnen ze dan nou mijn tegoed weergeven via één balkje? Al had ik bijv. 100 bel of sms snapte ik het nog maar bellen en smsen los vind ik een beetje vreemd :?
Het is niet en/en, maar of/of. Dus 60 minuten OF 120 smsjes. Heb je 30 minuten gebeld, dan heb je dus nog 60 smsjes over (of 30 minuten).

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-10 10:11

IEF

Why so serious?

Move naar Telecomproviders.
Pagina: 1