Hallo allemaal,
Ik gebruik de volgende code voor een jquery cycle:
Ik gebruik deze code op elke pagina aangezien de waarde van startingSlide per pagina verschilt. Ik vroeg me af of hier een simpelere manier voor is zodat ik gewoon op elke pagina dezelfde slider kan includen en dan op de pagina zelf alleen aangeven wat de waarde van startingSlide is, dus op zo'n soort manier:
kan iemand mij hier bij helpen? alvast bedankt! (ik ben een totale leek op het gebied van javascript)
Ik gebruik de volgende code voor een jquery cycle:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
| <script type="text/javascript"> if(jQuery){ $(document).ready( function(){ $('#fotos').cycle( { fx: 'fade', timeout: 5000, speed: 1200, sync: 0, //fit: 1, pauseOnPagerHover: true, allowPagerClickBubble: true, startingSlide: 4, pause: true, fastOnEvent: 600, pager: ".ui-tabs-nav", pagerAnchorBuilder: function(index, element){ var heroNavList = $('.ui-tabs-nav a'); return heroNavList[index]; }, pagerEvent: 'mouseover' } ); } ); } </script> |
Ik gebruik deze code op elke pagina aangezien de waarde van startingSlide per pagina verschilt. Ik vroeg me af of hier een simpelere manier voor is zodat ik gewoon op elke pagina dezelfde slider kan includen en dan op de pagina zelf alleen aangeven wat de waarde van startingSlide is, dus op zo'n soort manier:
code:
1
2
| <script type="text/javascript">startingSlide = 4;</script> <script type="text/javascript" src="js/slider.js"></script> |
kan iemand mij hier bij helpen? alvast bedankt! (ik ben een totale leek op het gebied van javascript)