Wanneer ik een advertentie aanmaak of aanpas in een advertentie krijg ik regelmatig de volgende meldingen.
Advertentie aangepast
Terug naar de Admanager
Ik heb geen afbeeldingen toegevoegd(was ook de bedoeling) of aangepast.
Het probleem komt 9 van de 10 keer voor.
Ik heb zo snel nog niet kunnen achterhalen wat de melding veroorzaak of juist niet. Weet ook niet of de melding komt wanneer ik met de pc werk.
Advertentie aangepast
Advertentie bekijkenDe afbeelding kan helaas niet worden ge-upload. Deze fout kan ontstaan door een langzame internetverbinding of een te grote foto. Je kunt je advertentie hier aanpassen en nogmaals een poging wagen de afbeelding te uploaden.
De afbeelding kan helaas niet worden ge-upload. Deze fout kan ontstaan door een langzame internetverbinding of een te grote foto. Je kunt je advertentie hier aanpassen en nogmaals een poging wagen de afbeelding te uploaden.
De afbeelding kan helaas niet worden ge-upload. Deze fout kan ontstaan door een langzame internetverbinding of een te grote foto. Je kunt je advertentie hier aanpassen en nogmaals een poging wagen de afbeelding te uploaden.
De status van de advertentie is aangepast!
Terug naar de Admanager
Ik heb geen afbeeldingen toegevoegd(was ook de bedoeling) of aangepast.
Het probleem komt 9 van de 10 keer voor.
Ik heb zo snel nog niet kunnen achterhalen wat de melding veroorzaak of juist niet. Weet ook niet of de melding komt wanneer ik met de pc werk.