Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Fout melding advertentie manager

Pagina: 1
Acties:
  • 158 views

• bazzard
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-05 11:52
Wanneer ik een advertentie aanmaak of aanpas in een advertentie krijg ik regelmatig de volgende meldingen.
Advertentie aangepast
De afbeelding kan helaas niet worden ge-upload. Deze fout kan ontstaan door een langzame internetverbinding of een te grote foto. Je kunt je advertentie hier aanpassen en nogmaals een poging wagen de afbeelding te uploaden.

De afbeelding kan helaas niet worden ge-upload. Deze fout kan ontstaan door een langzame internetverbinding of een te grote foto. Je kunt je advertentie hier aanpassen en nogmaals een poging wagen de afbeelding te uploaden.

De status van de advertentie is aangepast!
Advertentie bekijken
Terug naar de Admanager

Ik heb geen afbeeldingen toegevoegd(was ook de bedoeling) of aangepast.

Het probleem komt 9 van de 10 keer voor.
Ik heb zo snel nog niet kunnen achterhalen wat de melding veroorzaak of juist niet. Weet ook niet of de melding komt wanneer ik met de pc werk.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:30

crisp

Devver

Pixelated

Weet ook niet of de melding komt wanneer ik met de pc werk.
Waarmee pas je de advertenties dan aan? Een iPhone/iPad ofzo?

Intentionally left blank

• bazzard
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-05 11:52
Oww sorry ben ik dat vergeten te melden, ik gebruik een iPad.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Dan heb ik een vermoeden dat dat de oorzaak is; iPad ondersteund namelijk ueberhaupt geen file uploads maar onze code verwacht die velden wel terug in de POST. Dit gaan we fixen :)

Intentionally left blank

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

En zou bij deze gefixed moeten zijn :)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.