Video-Out > Scart van VHS video

Pagina: 1
Acties:

• Galoptic
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-08 15:51
Gegroet >> Ik tracht vanaf m'n Guillemot Cougar Video Edition Riva TNT2 32Mb langs de s-vhs uitgang (een s-vhs > composietplug) naar m'n scartingang van m'n video te gaan. Daar slaag ik ook in, want m'n 1024x768 schermpje kan ik gewoon op tape opnemen. >> Maar, echter, als ik probeer de tape af te spelen en deze langs de scart naar de composiet of s-vhs van m'n videoplank te sturen, krijg ik niks op m'n monitor te zien. >> Dat terwijl die scart van m'n video bi-directioneel is en ik het ontvangst op Pal b/g/i heb staan. >> Wat doe ik fout? :?

[voordeduidelijkheid] die vdplnk heeft een tv-in (composite), tv-in (s-vhs) en een tv-out (s-vhs) [/voordeduidelijkheid]

Verwijderd

je probeert videobeelden naar je tv-out te sturen? duh....:? dat kaartje van jou kan alleen een signaal eruit sturen en niet erin.
met een goedkoop TVkaartje erbij met een video in, zal het wel lukken.

Verwijderd

bijvoorbeeld de PCTV-rave van Pinnacle
128,- in de Pricewatch.
heb zelf PCTV-pro met stereo geluid, en een radio tuner. Leuk dingetje!!

• Galoptic
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-08 15:51
Okay, voordat we helemaaaaaaaal off-topic gaan: ik heb dus WEL een tv-in (twee zelfs) en een tv-out.... Ik hoef geen tv-kaartje, cuz ik heb die video edition daarvoor gekocht (simpel prulwerk, veel is het idd niet). Weet iemand wat ik moet doen om het Wel te laten werken? :'(

• ScooBY_DoO
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-08 21:22
KAN en driver probleem zijn....... ik heb een v3800 deluxe gehad en toen had ik ook van die wazige ellende tig andere drivers geproberd en uiteindleijk deed de hele zooi het gllkg!