Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
De titel "kabelmarkt gaat weer op slot" is dan ook niet tactisch gekozen.
Nou ja, in principe is het correct want de kabelmarkt gaat weer dicht. Alleen de reden is dus de concurrentie op een andere markt. Maar inderdaad, misschien als de titel wat anders was geweest dat men het wel begrepen had.
Beetje lastig om dit goed duidelijk te krijgen denk ik
Beetje lastig om dit goed duidelijk te krijgen denk ik
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
Punt is alleen dat op een ander medium of niet mogelijk is, of niet "hetzelfde".Cloud schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 14:20:
Alleen de reden is dus de concurrentie op een andere markt.
Zo is er geen concurrentie op Analoge TV en ook voor HDTV is er niet een alternatief als je geen mogelijkheid hebt om bijvoorbeeld een schotel op te hangen.
Punt is vziw dat analoge tv het enige is waarbij andere aanbieders moesten worden toegelaten, en dat is dus ook het enige dat weer teruggedraaid kan worden. Wel grappig om daarover dan die selectieve verontwaardiging te zien 
Ik heb iig even 'markt voor kabeltelevisie' in de lead gezet, analoog staat een zin verderop voor het eerst genoemd. Verdere suggesties welkom maar ik denk dat dit de meeste bezwaren wel ondervangt. Dat titels kort door de bocht zijn is natuurlijk een gegeven, als die allesomvattend waren hoefde er geen artikel meer onder, he. Mensen die niet lezen en wel blaten zijn dus verder voer voor TMF, k Cloud?
Ik heb iig even 'markt voor kabeltelevisie' in de lead gezet, analoog staat een zin verderop voor het eerst genoemd. Verdere suggesties welkom maar ik denk dat dit de meeste bezwaren wel ondervangt. Dat titels kort door de bocht zijn is natuurlijk een gegeven, als die allesomvattend waren hoefde er geen artikel meer onder, he. Mensen die niet lezen en wel blaten zijn dus verder voer voor TMF, k Cloud?
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Yes beter! Voor de rest moeten ze inderdaad maar beter lezen en anders zijn ze van mij 
Case closed
Case closed
Pagina: 1