Toon posts:

Snow leopard graphics software update - merk jij verschil ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Apple heeft zijn fix uitgebracht voor de problemen die zijn ontstaan sinds de laatste service update.

http://www.macrumors.com/...-leopard-graphics-update/

Ik heb hem geinstalleerd, en ik merk alleen dat mn gpu wat warmer word en de cpu iets ( 2 graden koeler) koeler is.

Nu heb ik het getest in counterstrike via steam op een mbp mid 2010 standaard 15" config.

Ik zou hier graag horen wat jullie ervaringen zijn.

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-11-2025

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Je hebt hem getest in een spel.. en het enige wat je meldt is de temperatuur? :p
Misschien moet je ook even vertellen of je spel beter draaide?

Heb eventjes getest met DoDs onder steam op mijn MBP 15" en moet zeggen dat ie wel wat FPS winst had. van 30 > 50 (max waardes). Dit is met m'n 9400M. Straks uitgebreider testen.

• LogiForce
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-10-2025

LogiForce

The Black Whole

kaassouffle schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 17:15:
Je hebt hem getest in een spel.. en het enige wat je meldt is de temperatuur? :p
Misschien moet je ook even vertellen of je spel beter draaide?

Heb eventjes getest met DoDs onder steam op mijn MBP 15" en moet zeggen dat ie wel wat FPS winst had. van 30 > 50 (max waardes). Dit is met m'n 9400M. Straks uitgebreider testen.
Net even in Portal getest en ik merk wel duidelijk verschil. Heb alles op high staan maar zonder AA. Werkt soepel tot nu toe.
Verder heb ik nog niets getest. Misschien CS nog een keer, maar dat is voor latere zorg want ik heb net voor mijn gewone pc een nVidia GTX480 videokaart gekocht. Dus die wil ik eerst even het voor aan de schenen gooien als jullie het niet erg vinden 8) :9

ps. Mocht je het willen weten, de aankoop was/is voor Mafia 2. En het toekomstige F1 2010 en de nieuwe NFS Hot Pursuit ;)

[ Voor 7% gewijzigd door LogiForce op 18-08-2010 22:42 ]

In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.