PC hdmi TV, geen geluid

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb sinds gister de Sony Bravia tv, deze heb ik aangesloten op mijn computer via HDMI, het punt is alleen ik krijg geen geluid.
Ik heb windows 7 en mijn hdmi ingang zit op mijn moederbord, een AsRock M3A790GMH. Nu heb ik geprobeerd hdmi sound drivers e.d. te zoeken maar dit heeft niet echt resultaat gegeven behalve AsRocks XP drivers maar die werken niet bij mij.
Heeft iemand het zelfde probleem gehad? En hoe kwam je daar vanaf?

gr, Milo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feep
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Heb je wel de digitale uitgang (S/PDIF) geselecteerd? (speakertje rechts onder en dan afspeelapparaten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 19:03

job

Zeker weten dat de hdmi uitgang van jouw moederbord ook daadwerkelijk geluid uitstuurt?
Het me namelijk bij dat dat niet met alle moederborden en videokaarten het geval is.

Verwijderd

Topicstarter
@ Feeb:
Als ik die heb geselecteerd dan hoor ik nog niks. Als ik ook kijk bij meer details van die uitgang dan staat er ook dat hij voor een andere uitgang is dan hdmi...

@ Job:
Nee dat weet ik niet 100% zeker maar hoe kom ik hier achter?

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:54
feep schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 13:40:
Heb je wel de digitale uitgang (S/PDIF) geselecteerd? (speakertje rechts onder en dan afspeelapparaten)
onder windows 7 komt er een HDMI audio device bij te staan, deze zal geselecteerd worden. In dat moederbordje zit een HD3300. Ik dacht dat de HD3xxx serie ook al audio over hdmi heeft, maar daar durf ik mijn hand niet voor in het vuur te steken.

heb je de drivers van de AMD/ATI site al geprobeert, en dan de suite niet losse drivers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb in de audio lijst geen hdmi audio device staan, dus deze kan ik niet selecteren, en helaas staat bij AMD/ATI site niet eens deHD3300 er tussen bij downloads...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 11:51
Verwijderd schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 11:36:
Ik heb in de audio lijst geen hdmi audio device staan, dus deze kan ik niet selecteren, en helaas staat bij AMD/ATI site niet eens deHD3300 er tussen bij downloads...
Staat er gewoon tussen op de ATI site hoor

Link wijst naar x64 drivers by the way, maar 32 bit is er ook.

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hmm vreemd ik zag het niet staan in de keuze menu maar welke moet ik dan kiezen? Sorry vind he tniet zo duidelijk aangegeven wat ik nu moet hebben...
Pagina: 1