Wij hebben een SBS 2003 server welke de mail ophaalt met de Pop3 connector. Nu hebben we 1 gebruiker die op een andere locatie zit en zijn mail binnenhaalt via pop3. Hij mailt niet via de server maar heeft wel een e-mail adres met dezelfde domeinnaam.
Nu kunnen de gebruikers intern niet mailen naar de gebruiker die niet via de server werkt.
In de default recipient policy heb ik het vinkje uitgezet voor de optie: 'This Exchange Organization is responsible for all mail delivery to this address' Dit zou het probleem op moeten lossen, maar de server blijft alleen maar kijken naar zijn eigen accounts en stuurt de mail niet naar buiten.
Services en zelfs de hele server heb ik al opnieuw gestart.
De gebruikers krijgen de volgende foutmelding.
Uw bericht heeft enkele of alle geadresseerden niet bereikt.
Onderwerp:
Verzonden: 17-8-2010 17:19
De volgende geadresseerde(n) zijn niet bereikt:
gebruiker@domein.nl op 17-8-2010 17:19
De organisatie waarnaar dit bericht is verzonden, heeft aangegeven dat de e-mailaccount niet bestaat. Controleer het e-mailadres of neem rechtstreeks contact op met de geadresseerde om na te gaan hoe het e-mailadres luidt.
<domein.nl #5.1.1>
Nu kunnen de gebruikers intern niet mailen naar de gebruiker die niet via de server werkt.
In de default recipient policy heb ik het vinkje uitgezet voor de optie: 'This Exchange Organization is responsible for all mail delivery to this address' Dit zou het probleem op moeten lossen, maar de server blijft alleen maar kijken naar zijn eigen accounts en stuurt de mail niet naar buiten.
Services en zelfs de hele server heb ik al opnieuw gestart.
De gebruikers krijgen de volgende foutmelding.
Uw bericht heeft enkele of alle geadresseerden niet bereikt.
Onderwerp:
Verzonden: 17-8-2010 17:19
De volgende geadresseerde(n) zijn niet bereikt:
gebruiker@domein.nl op 17-8-2010 17:19
De organisatie waarnaar dit bericht is verzonden, heeft aangegeven dat de e-mailaccount niet bestaat. Controleer het e-mailadres of neem rechtstreeks contact op met de geadresseerde om na te gaan hoe het e-mailadres luidt.
<domein.nl #5.1.1>
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2010 13:08 ]