Afuture.nl niet te bereiken?

Pagina: 1
Acties:
  • 457 views

• Vizzie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-01 14:28
Sinds maandag probeer ik contact te krijgen met Afuture in Arnhem zowel via de e-mailadressen rma@afuture.nl en info@afuture.nl als via hun telefoonnummer 026 44 65 995.

Normaal gesproken reageren ze erg snel (in elk geval binnen 3 dagen, meestal dezelfde dag) op e-mail en nemen ze de telefoon ook wel op. Ik krijg hier een beetje een naar gevoel bij omdat er recent iets wat ik bij hun aangeschaft heb stuk is gegaan...

Iemand recent contact met ze gehad, telefonisch of per mail of aan de afhaalbalie? Gebruiken ze nieuwe e-mailadressen of nieuwe telefoonnummers?

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-01 04:12

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Ik heb gisteren nog een pakket ontvangen van Afuture dat ze maandag hebben gepost, dus ik heb geen klachten en ze zijn 'still alive', niets mee aan de hand volgens mij?

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

• Vizzie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-01 14:28
Gelukkig net een mailtje gehad dat ze door grote drukte en vakanties tot over de oren in het werk zitten en daarom de telefoon niet opnemen (had handig geweest om een antwoordapparaat aan te zetten dat dit even meldt) en de mail veel langzamer beantwoorden (ook hier had een autoreply met dit bericht handig geweest naar mijn mening).

Inderdaad niets aan de hand, topic kan dicht.

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:24

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Voortaan graag iets meer geduld voor je een dergelijk topic opent. Het is inderdaad niet handig van een webshop dat ze wat lastiger te bereiken zijn, maar dat is nog niet direct reden voor "paniek".

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Dit topic is gesloten.