Toon posts:

[iPhone 3GS] Nat geworden, nu 1611 error bij het updaten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn iphone 3gs
Ik heb sinds een paar maanden een dikke scheur/kras/barst in mijn iphone scherm. |:(
Nu ging ik een paar weken geleden lekker door de regen fietsen en is een blijkbaar wat water in mijn iphone gekomen. Hij ging eerst niet aan, dus ik al in de rouwperiode, maar na een paar dagen kon ik hem wel in mijn computer stoppen met usb. En hij ging aan! (reset en home) maar nu kreeg ik alleen het apple logootje te zien en een "connect to itunes"

Updaten lukt ook niet meer, want dan krijg ik vrolijk een 1611 error.

Wat denken jullie? Is de iphone helemaal doorgebrand of alleen de batterij?
Hoop echt dat iemand er iets mee weet. :P

Groetjess

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ooja, ik had btw hem al losgemaakt, om bij de batterij te komen, alleen mis ik dat hele dunne schroevendraaiertje :p dus moet ik morgen weer eens naar kijken hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kick?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:49

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

Veel succes. Niemand hier gaat je helpen.

If it aint fixed, it's broken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fenergy
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 25-09 22:16
damn,,,,,, eerste link op google

http://www.hackint0sh.org/f127/45850.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matinez
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
iTunes error 1611
iTunes tried to enter the Restore Mode, but the device turned back to the Recovery Mode.

Ben je bezig met custom firmware? Misschien vergeet je dat je hostname moet worden gewijzigd?
zie: http://www.saurik.com/id/12

Indien downgrade of zelfde firmware herstellen voor t behouden van je unlock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:34

Osxy

Holy crap on a cracker

Waarom heb je hem uberhaubt opengeschroeft? Voor zover ik weet geeft T-Mobile tegenwoordig standaard 2 jaar garantie op alle mobieltjes.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:18
Tjolin, welkom op GoT :w

Op GoT verwachten we wat eigen inzet. Dat betekent dat je in ieder geval het beleid even doorleest: 4i Beleid. Je mag je topic niet binnen 24 uur kicken en het is ook niet de bedoeling om een tweede topic te openen om aandacht te vragen voor je eerste (dit) topic. Daarbij is het belangrijk om een goede titel te kiezen, zodat mede-gebruikers je topic kunnen vinden. Ik zal dit keer het topic open laten, maar let hierop in het vervolg :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Osxy schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 18:08:
Waarom heb je hem uberhaubt opengeschroeft? Voor zover ik weet geeft T-Mobile tegenwoordig standaard 2 jaar garantie op alle mobieltjes.
Garantie ? Dat is ervoor als je telefoon buiten je eigen schuld om kapot gaat. Bovendien sturen ze hem dan naar Dynafix, die vervolgens altijd roept dat het vochtschade is, en dat dat buiten de garantie valt.

Ironisch genoeg zou dit waarschijnlijk een van de weinige telefoons zijn waar Dynafix terecht vochtschade constateert

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat had ik al wel geprobeerd haha ;)

En ben ook niet bezig met custom firmware :p

Heb m opengeschroefd omdat ik de batterij wil vervangen, kijken of dit wat scheelt. Hij is nu helemaal uit mekaar en even wachten op de batterij.

Ik heb wel wat dingen gezien die lijken op doorgebrande printplaatjes? Dus hoop niet dat hij al officieel overleden is :p

P.s. sorry mod, ik zal het even doorlezen haha.

iig bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoudeAardbei
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06-10 00:24

KoudeAardbei

Moderator

Reageer even snel; sta op punt naar werk te gaan.

Haal iPhone helemaal uit elkaar, en fiets even naar de drogist om een potje alcohol op te halen en een tandenborstel van een no-name merk.

Doop de tandenborstel rustig in het alcohol potje, en laat hem uitlekken.
Ga rustig met de tandenborstel over het Logicboard, en dan met name de aansluitingen (waar je kabel 1,2,3,4,5,6,7 in moet drukken).
Haal het EMI shield van het logicboard af, en ga ook daar aan de slag met de tandenborstel.

[ ben zelf werkachtig bij een store met servicepoint, en dit heeft veel toestellen kunnen redden.]
Ben natuurlijk niet verantwoordelijk voor eventuele schade

Mocht je in Emmen e.o. wonen, DM me dan even!

[ Voor 3% gewijzigd door KoudeAardbei op 21-08-2010 09:10 ]

Pagina: 1