Minimum eisen aan pricewatch reviews?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-09 17:38
Wat dachten jullie ervan om minimum eisen te stellen aan pricewatch product reviews?

Er zijn regelmatig product reviews zoals:
pricewatch: Sony Handycam HDR-CX305E

Hierdoor krijgt deze product 3 sterren in het overzicht, terwijl het en nietszeggend en waardeloos review is.

Waarom niet een minimale eis stellen aan product reviews waarbij reviewers verplicht alles moeten invullen en bijvoorbeeld inclusief minimaal 100 woorden?

[ Voor 7% gewijzigd door Lisadr op 18-08-2010 02:08 ]

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:23

crisp

Devver

Pixelated

Dat is al zo; die drie sterren zijn de beoordeling die deze reviewer geeft, niet de beoordeling van de review zelf. Dit is een 'simpele' review en kan derhalve niet eens beoordeeld worden.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

crisp schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 01:03:
Dat is al zo; die drie sterren zijn de beoordeling die deze reviewer geeft, niet de beoordeling van de review zelf. Dit is een 'simpele' review en kan derhalve niet eens beoordeeld worden.
Ik denk dat je de TS verkeerd begrijpt, het gaat om de beoordeling van het product, niet van de review. Nu krijgt het product 3 sterren zonder dat er een fatsoenlijk review is.

Zo'n review zou niet moeten tellen voor de productbeoordeling?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-09 17:38
Het is geen fatsoenlijk review van het product. Mijn topic gaat niet over een review van een review. Maar om een review van een product.

Als bezoeker heb je er helemaal niets aan als iemand alleen een scorekaart invult en al helemaal niet als ze maar 1 van de 8 punten ingevuld worden.

[ Voor 3% gewijzigd door Lisadr op 18-08-2010 02:05 ]

GoT, You have to love it!