nisi credideritis non intelligetis
Veel beter als dat anti corosie rommel van Asetec dat is na 2 maanden al troebel en klonterd in je blokken en aanslag in je slangen.
Echt een aanrader.
[ Voor 7% gewijzigd door Bulls op 18-08-2010 02:27 ]
nisi credideritis non intelligetis
voorbeeld : Fezer One heeft een gehalte van 43% Ethylene Glycol (kijk op de bus zelf)
ik heb contact gehad tijdje trug voor beste koelvloeistof kwa prestaties voor te koelen.
Die leveren aan bedrijven met grote servers etc.
zij zeggen verhouding van 80% Glycol en 20% Ethanol voor beste koeleigenschap van de vloeistof.
je kunt bij de auto boer, auto5 etc.... Ethylene Glycol 100% puur kleurloos en geurloos aankopen en je vloeistof zelf mengen.
wikipedia Ethylene Glycol link
[ Voor 14% gewijzigd door vapo_chiller op 26-08-2010 21:37 ]
Evga SR-2 + SR-2 1200w psu, 2x X5550, GTX580 Classified's 3Gb lots of custom parts..... Some people think they are god while they just come looking, hate people with god-complex and cheaters on Hwbot.
Verwijderd
Glycol wordt in koelsystemen (bv in de auto) veel gebruikt omdat het het vriespunt van water verlaagt en het kookpunt verhoogt maar dat is in de pc natuurlijk niet belangrijk.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2010 23:06 ]
wikipedia link gegeven, zoals ik al zei, grote bedrijven met servers gebruiken de verhouding die ik hierboven al aangaf voor hun cooling.
En iedere (behalve non-contive) koelvloeistof voor pc heeft dit als ingredient
vriespunt ligt vele lager als water, en kookpunt vele hoger als water.
jouw info klopt niet niet dat t slecht geleid, het moet niet geleiden maar warmte opnemen en warmte afgeven.
Wikipedia : The major use of ethylene glycol is as a medium for convective heat transfer in, for example, automobiles and liquid cooled computers.
In geothermal heating/cooling systems, ethylene glycol is the fluid that transports heat through the use of a geothermal heat pump. The ethylene glycol either gains energy from the source (lake, ocean, water well) or dissipates heat to the source, depending if the system is being used for heating or cooling.
[ Voor 13% gewijzigd door vapo_chiller op 29-08-2010 23:39 ]
Evga SR-2 + SR-2 1200w psu, 2x X5550, GTX580 Classified's 3Gb lots of custom parts..... Some people think they are god while they just come looking, hate people with god-complex and cheaters on Hwbot.