Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Ik vrees dat ik macos opnieuw moet installeren.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Er is een ander probleem. Bij het installeren van een clean MacOS komt er elke keer een error. (Dit is een bekend probleem met de Snow Leopard DVD en een SSD drive)
Is het mogelijk dat ik eerst Snow Leopard installeer op een andere HD (ingebouwd), dan een Timemachine hiervan maak en deze Time Machine rechtstreeks installeer op de SSD drive?
Misschien is het wel de moeite waard eerst een Apple Hardware Test te laten draaien, om te zien of het toch echt niet aan het geheugen ligt
[ Voor 41% gewijzigd door lhoBas op 18-08-2010 17:09 . Reden: aanvulling + link ]
Ik probeer het nu via Carbon Copy Cloner. Thnx voor de tip
Het is gelukt om MacOS te installeren op een andere HD (niet SSD). Daarvan maak ik nu een clone rechtstreeks op de SSD. Zou moeten lukken toch?
Wel een gezoek om tot deze manier te komen zeg....
Het opstarten ging alleen erg traag na de clone. (ruim 30 sec). Heb even VRAM leeggehaald dmv Cmd+alt+p+r te drukken bij de boot en het is nu weer 10-12 sec
(Je Mac start dan 2x op, je hoort ook 2x de opstarttoon)
[ Voor 15% gewijzigd door Mooody op 19-08-2010 21:10 ]
| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |
Ik heb geen idee of het helpt, maar je kan de tip in de post boven je gebruiken. (VRAM leeghalen). Dit zou goed zijn voor een heleboel doeleinden.