Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zojuist wilde ik Modern Warfare 2 gaan spelen en startte een Ground War match. Na 30 seconden was de match al afgelopen en was het 12-12? Ik kreeg 1 miljoen XP en ben ineens level 70 :S

Ik heb Steam direct gemaild wat dit is en hoe dit op te lossen?

Iemand die dit eerder heeft gehad en wat kan je eraan doen en hoe kan je het voorkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pin_point
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:47
wat je kan doen is als je na deze match niet verder hebt gespeeld, steam afsluiten, je lokale stats verwijderen (te vinden op het steam fora).
daarna steam weer opstarten en hopen dat daarvoor de steamcloud niet is bijgewerkt, anders zul je helemaal opnieuw moeten beginnen

edit: als het goed is deze, zoek anders op google naar mw2 rank reset of mw2 stats reset
http://www.sevenforums.com/gaming/44848-mw2-rank-reset.html

[ Voor 21% gewijzigd door pin_point op 17-08-2010 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dankje waar vind ik dat topic weet je dat toevallig? (zal zelf alvast gaan zoeken ondertussen :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:57

D4NG3R

kiwi

:)

Dit noemt men hacked lobbies, ze zijn ZWAAR irritant als je ze niet wilt joinen.

Local stats verwijderen en steam ff restarten en het zou weg moeten zijn.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09:50

g0tanks

Moderator CSA
Als je MW2 net hebt afgesloten ben je dan volgens mij al te laat, bij mij wordt iig de steam cloud meteen bijgewerkt nadat ik een game afsluit.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb de locale content verwijderd en opnieuw opgestart maar ben nog steeds level 70...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pin_point
steam volledig afgesloten? dus ook in taakbeheer uit?, ik heb het voor 2.5 maand ook gehad en kan me herinneren dat het in dacht ik 3 stappen moest (ik ben weer bij lvl1 begonnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostler
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04-09 17:27

hostler

Yeahhh dude!

Dan heeft steamcloud het dus opgeslagen. Misschien is er een mogelijkheid dat steam je data kan herstellen, anders zul je of opnieuw moeten beginnen of even googlen naar een MW2 playerstats editor en easyaccount

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja ben alleen op zoek naar de GCF bestanden nu

Hopelijk kan Steam mij terugzetten op level 38 :( Maar stel dat ik dit morgen weer krijg dan weer opnieuw? Is dan toch eigenlijk een zeer slechte app dat Steam?

Update:

Lokale content verwijdert en de 2 GCF bestanden verwijdert, Steam opnieuw opgestart en ik ben alsnog level 70!

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2010 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pin_point
Tja, ik vermoed toch wat hostler zegt waar is, enige wat resteert is opnieuw beginnen op level 1 (zat je al in prestige?)

De steamcloud is an sich een geweldig iets, als je systeem om wat voor reden de stats verliest heeft steam het altijd nog, maarja tegen dit soort acties is niets gewaarborgd

edit:
onderstaande werkt dus niet?
1. Browse to:
C:\Program Files\Steam\steamapps\common\call of duty modern warfare 2

or for 64bit
Windows
C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\call of duty modern warfare 2

2. Right Click on the "players" directory and click propeties.

3. Click the "Previous Versions" tab

4. If you have previous versions listed then your in luck.

5. Copy the "players" folder to "Players - Old" so that you have a backup.

6. Delete the contents of the existing "players" folder and copy the files from previous version back in to the dir.

7. Restart MW2.

[ Voor 50% gewijzigd door pin_point op 17-08-2010 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nope werkt niet. Ben hem nu opnieuw aan het installeren maar ik hoop dat Black Ops toch echt Punkbuster word. Eigenlijk zou Steam er zorg voor moeten dragen dat je gewoon teruggezet word naar je oorspronkelijke level aangezien hun deels verantwoordelijk zijn maarja.

Update:

Aggghhrr ben nog steeds level 70 hoe kan dat nou? Vergeten een GCF bestand te verwijderen? Zie er maar 2 in de map steamapps

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2010 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 23:20:
Nope werkt niet. Ben hem nu opnieuw aan het installeren maar ik hoop dat Black Ops toch echt Punkbuster word. Eigenlijk zou Steam er zorg voor moeten dragen dat je gewoon teruggezet word naar je oorspronkelijke level aangezien hun deels verantwoordelijk zijn maarja.

Update:

Aggghhrr ben nog steeds level 70 hoe kan dat nou? Vergeten een GCF bestand te verwijderen? Zie er maar 2 in de map steamapps
steamcloud... het lvl 70 gebeuren staat in de cloud van steam.. Ookal installeer je de game op de computer van je opa zijn zuster haar vriendin der kat, als je je eigen steam id gebruikt start je met je lvl 70.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoe krijg ik dat weg dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pin_point
Xbox2go, Had je alleen de link geprobeerd of ook via google gezocht?
Ik heb de link weer gevonden die ik destijds gebruikt heb

Doe dit wanneer MW2 niet is gestart
link naar het origineel (vrij vertaald) klik

1. Ga naar:
C:/Program Files/Steam/Steamapps/Common/call of duty modern warfare 2/players/
verwijder hier alle .stat bestanden of kopieer ze naar een plek als backup
2. Ga dan naar:
C:/Program Files/Steam/Userdata/mapmetnummers/mapmetnummers/
En verwijder hier de mappen met nummers (map config kan blijven staan) of kopieer ze naar een plek als backup
3. MW2 opstarten tot je lvl2 of iets dergelijks bent zodat de steamcloud je stats weer pakt en je bent klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Werkt weer thanks!

Verwijderd

Topicstarter
Kameraad heeft hetzelfde probleem alleen hij blijft level 70. Ik heb het volgende voor hem gedaan;

- MW2 verwijdert
- CFG files (2 stuks) verwijdert
- Stat bestanden verwijdert in de map players
- Mapmetnummer alle mappen verwijdert

MW2 geinstalleerd, wat opvalt is dat er direct mappen worden aangemaakt met nummers, denk dat dat zo hoort. Spel geeft aan LVL 70. Wat doe ik hier verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dit is echt te ziek voor woorden, vandaag weer 2 gehackte servers en hopla weer level 70 terwijl ik direct geleaved heb en geen kill/assist heb gemaakt, pfff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:01

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Speel je dan niet op vertrouwde servers? En waarom via Steam. Ik ben met steam al gouw gestopt, vond het maar niets (maarja das mijn mening, net zoals dat Live gaming, bbbrrrrr).

Ik speel dan nog geen MW2 alleen maar MW1, maar ik ga altijd op dezelfde servers.

Kun je geen 2 accounts aan maken dat je via een test account eerst de servers gaat testen en als je niet op een hacked server terecht komt hem dan opslaat in je favo's en dan met je normale account gaat spelen.

Ga je trouwens vrij snel omhoog in je rankings met MW2? Met MW1 was ik binnen 1 week al lvl 40 en binnen 2 weken was ik lvl 55.

NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Roman schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 14:30:
Speel je dan niet op vertrouwde servers? En waarom via Steam. Ik ben met steam al gouw gestopt, vond het maar niets (maarja das mijn mening, net zoals dat Live gaming, bbbrrrrr).

Ik speel dan nog geen MW2 alleen maar MW1, maar ik ga altijd op dezelfde servers.

Kun je geen 2 accounts aan maken dat je via een test account eerst de servers gaat testen en als je niet op een hacked server terecht komt hem dan opslaat in je favo's en dan met je normale account gaat spelen.

Ga je trouwens vrij snel omhoog in je rankings met MW2? Met MW1 was ik binnen 1 week al lvl 40 en binnen 2 weken was ik lvl 55.
MW2 heeft een lobbysysteem, geen servers.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze worden steeds creatiever met die hacked lobbies. Ik ben al verschillende tegen gekomen, gister bijvoorbeeld. Het spel start, gewoon TDM op Sub Base. Het was echter helemaal zwart, ik kon wel de HUD en m'n gun zien, maar voor de rest niets. Ik kon mijn classes ook niet veranderen. Toen het spel daadwerkelijk begon stond er 'You are a predator!". De mensen in het andere team konden blijkbaar wel zien, maar zij hadden alleen een usp met tac knife. Die lobby (die ik meteen ben geleaved) heeft ook mijn killstreak rewards naar Sentry Gun, EMP en Nuke gezet...

Daarnaast heb ik lobbies gehad waar iedereen heel hoog kan springen, en noobtubes kan schieten met de zelfde rate als kogels.

Ik zou Steam gewoon even contacten om te kijken of ze iets voor je kunnen doen. Wat je misschien ook kunt proberen is een rankhack, je kunt er mee naar een willekeurige prestige/lvl zetten volgens mij. En in plaats van vooruit, zoals die 12-jarige prestige 10 kiddies met een emblem waarvan de wikia niet weet hoe je eraan komt, zet je jezelf terug naar je originele level. Als dat mogelijk is, heb er geen ervaring mee.

• Xanland
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11:01
Om mezelf maar even te quoten, heeft volgens mij al velen geholpen (werkt ook als je op AlterIWnet zit):
Xanland schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 13:11:
Het volgende had ik laatst naar 2 vrienden gestuurd die ook hetzelfde probleem hadden:
1. https://support.steampowe...le.php?ref=3991-EOAV-1596
(SteamFAQ over MW2)
2. http://forums.steampowere.../showthread.php?t=1297234
(FAQ over MW2 van users)
3. YouTube: ‪Dealing with a hacked server on Modern Warfare 2‬‎ via wat keuze-zooi/klik-
menu je rank weer goedstellen. Heeft voor hun goed geholpen!

4. http://forums.steampowere...showthread.php?p=14847420
nog wat overige handige dingetjes.

RobIII: Ik probeer als ik wil stoppen met mijn auto ook altijd de sigarettenaansteker, de airco, 3 radioknoppen en de binnenverlichting en dan de rem :P

Pagina: 1