Ik ben bezig met een computerwinkel te openen. Ik ga aan reparatie en assemblage doen maar ik heb nog geen leveranciers gevonden. Ik heb een beetje gegoogeld naar computer parts distributors enzo maar ik vond niets interessant. Ook heb ik de zoekfunctie op tweakers gebruikt, maar dat zijn meestal leveranciers in nederland en ik vind er ook niet veel info over(neem nu mcdos, die ik gevonden heb. Op de site staat niets?) Ik weet dat op tweakers veel personen zitten met een computerwinkel en daarom was mijn vraag of jullie mij een paar computer onderdelen leveranciers konden geven.
Ik zoek dus de goedkoopste leveranciers voor intel en amd, cpu's, alle grote merken van mobo's enz...
En dus echt zo een distributeur waar alternate en tones bv hun spullen van halen of waar computerwinkels . Op de site staat niets?) Ik weet dat op tweakers veel personen zitten met een computerwinkel en daarom was mijn vraag of jullie mij een paar computer-onderdelen leveranciers konden geven.
Ik zoek dus de goedkoopste leveranciers voor intel en amd, cpu's, alle grote merken van mobo's enz...
En dus echt zo een distributeur waar alternate en tones bv hun spullen van halen of waar computerwinkels hun stuff ook vandaan halen.(dus niet alleen bulk maar ook single onderdelen)
En dus echt zo een distributeur waar alternate en tones bv hun spullen van halen of waar computerwinkels . Op de site staat niets?) Ik weet dat op tweakers veel personen zitten met een computerwinkel en daarom was mijn vraag of jullie mij een paar computer-onderdelen leveranciers konden geven.
En dus echt zo een distributeur waar alternate en tones bv hun spullen van halen of waar computerwinkels hun stuff ook vandaan halen.(dus niet alleen bulk maar ook single onderdelen)