Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

Ik heb een BB 9700 in bezit. (BES). Tot gisteren kon ik nieuwe emails ontvangen, maar nu niet meer.
Heb ik een instelling verkeerd gedaan?geen idee?Ik ben alles nagelopen en kan niets raars vinden.

Ik kan wel mail verzenden en deze komen er ook bij te staan in het overzicht. Maar onvangen e-mails komen er niet meer bij te staan. Kan iemand helpen welke instelling ik verziekt heb??

Super bedankt... want ik weet niet meer wat ik nog meer kan doen 8)7

Groet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:10
Als je een BES hebt, misschien met de systeembeheerder gaan praten? Serviceboeken opnieuw laten verzenden? OS reload eventueel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Die waren al opnieuw verzonden, maar er gebeurde niets.

Ben er wel achter gekomen dat hij steeds naar de verzonden mappen gaat, echter ook al ga ik naar de inbox, hij vernieuwd niet.

Dus ik heb contact met de server. Ik kan verzenden, send items vanaf outloo kan ik lezen, maar zie niets in de inbox...

*Help*

• lexeflex
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-06 16:22
Al een keer nu synchroniseren geprobeerd?
Of battery pull doen, kijken of dat wellicht helpt..
het is wel een raar probleem, staan je inloggegevens etc. wel goed ingesteld? alhoewel, dat zou wel moeten, want anders kan je ook niet verzenden..

je hebt toch ook niet per ongeluk bij opties --> beveiligingsopties --> firewall. de firewall aangezet of blackberry internet service of enterprise e-mail laten blokkeren?

of bij opties --> mobiel netwerk, de gegevens services, en de tijdens roamen, uitstaan?

ik probeer ook maar een beetje mogelijke oplossingen te verzinnen, hopelijk kan je er wat mee :)!

[ Voor 44% gewijzigd door lexeflex op 16-12-2010 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:44

JB

Cédric roelt!

Ik denk dat het inmiddels wel werkt ;)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexeflex
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-06 16:22
haha, ah beter laat dan nooit zeggen ze toch!
maarja ik denk dat het inderdaad al verholpen is (sorry had niet naar de datum van de post gekeken)
Pagina: 1