Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Soundcard Laptop] Microfoon als uitgang?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

(Wist niet exact waar ik dit moest plaatsen, dus mods als jullie vinden dat het ergens anders hoort, verplaats het dan aub.)

Ik vraag me dus af of het mogelijk is om de microfooningang van mijn laptop te configureren naar een uitgangssignaal. Op een ander forum wisten ze niet zeker of dit wel mogelijk was maar wisten ze wel dat je ook je geluid naar je HDMI poort kunt leiden, maar hoe krijg ik hier dan een analoog signaal uit?

Mijn laptop is overigens een ASUS G73JH

Het zou gebruikt moeten worden in combinatie met Traktor Pro, een dj-programma. Een splitter in mijn headphonesuitgang is in dit geval dus geen optie :)

Alvast bedankt :)

• daantjer94
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-11 10:59

daantjer94

Lvl 26 Human Designer

1: een IN-plug kan alleen maar geluid in, niet uit, daarvoor is ie niet gebouwd
als hij beide kanten kan (sound card specs) heb je geluk.
2: Koop een desktop voor editing en die laptop voor sound files, enkel voor de out, of sluit hem aan op een versterker.

Put Smarties tubes on cats legs, make them walk like a robot.

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 29-11 16:18

D4NG3R

kiwi

:)

daantjer94 schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 19:35:
1: een IN-plug kan alleen maar geluid in, niet uit, daarvoor is ie niet gebouwd
9/10 kunnen het wel gewoon.
Edit: Realtek audiochips kunnen het in iedergeval altijd de laatste paar jaar.

Kijk even in je driversoftware.

[ Voor 13% gewijzigd door D4NG3R op 17-08-2010 19:40 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Thmz159
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-11 08:16
Sommige geluidskaarten kunnen het. Mijn oude desktop kan het maar de geludiskaart van mijn laptop niet. Dan kan je dat normaal instellen in de Realtek HD audio dinges. (staat bij mij in de system-tray)
Misschien is het een optie om een externe geluidskaart te kopen als het niet lukt?

Verwijderd

Topicstarter
daantjer94 schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 19:35:
2: Koop een desktop voor editing en die laptop voor sound files, enkel voor de out, of sluit hem aan op een versterker.
Met een desktoppc ben ik nogal weinig voor on the road dj'en hé...

Een externe is mijn allerlaatste optie :) Omdat ik momenteel nogal krap bij budget zit.

Ga eens zoeken in mijn drivers, maar heb momenteel nog niks gevonden :( Toch bedankt voor de snelle reacties !