Graag jullie advies over welk race/rally spel goed over internet te spelen is. Ik speel nu af en toe Midtown Madness2, want via MSN Zone kan ik genoeg tegenspelers vinden. Hoe zit het met Colin Mcrae Rally2, of Rally Masters? Hebben die een ingebouwde multiplayer optie, en een grote online community? En heeft er hier iemand van het spel 'Insane' gehoord?
Verwijderd
Rally Masters is echt een aarader, dat spel schopt redelijk kont...en dus ook iets te veel gespeeld. Heb CM 2 ook gespeeld, maar ik vind Rally Masters nog steeds de topper
Zit een MP optie in en is ook goed te spelen via het net....:9~
Zit een MP optie in en is ook goed te spelen via het net....:9~
Hoe is RC2000 online eigenlijk?
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
MarCusl, je zegt hij is goed te spelen via internet. Betekend dat:
- Goede netwerk code?
- Grote online community?
- Veel online games te vinden?
Werkt Gamespy of zoiets met Rallymasters, of zit de game browser in het spel ingebakken?
En last but not least, weet je ook waar ik'm kan kopen (lenen
)?
- Goede netwerk code?
- Grote online community?
- Veel online games te vinden?
Werkt Gamespy of zoiets met Rallymasters, of zit de game browser in het spel ingebakken?
En last but not least, weet je ook waar ik'm kan kopen (lenen
wij spelen hier in huis CM2 met zijn 4en
echt supercool
echt supercool
PC: LianLi O11D evo, Corsair HX1500i, Asus ROG Z790-A, i7-14700KF, 48GB DDR5 Corsair PC7400, MSI RTX5090 Suprim Liquid, Samsung 990pro 1+2TB, LG 42OLEDC4 *** HCS: LG 83OLEDG2, Marantz Cinema 40, B&W (702S2 HTM71S2 705S2 DB4S), Project X2B-at33ptg2, DS3B
Pagina: 1