Ik zou het Magic Trackpad graag in een retail store kopen, het eventueel even proberen bij een aangesloten systeem. Echter bij de a-mac zeggen ze nu al weken dat de trackpad maar niet leverbaar wordt. Is er iemand die 'm al ergens in de retail heeft zien liggen? Duurt wel erg lang ondertussen...
Ze zijn inderdaad heel moeilijk te krijgen. Heb er nog geen enkele in de winkel zien liggen.
Ook online zijn ze amper voorradig. De Mycom had ze 1 dag op voorraad (online) en heb hem er toen maar besteld. Ook de Dixons (online) had laatst voorraad, maar die is ook al weer op.
Ik moet wel zeggen dat het een heerlijk apparaatje is, sinds ik hem binnen heb, heb ik mijn muis niet meer gebruikt
.
Ook online zijn ze amper voorradig. De Mycom had ze 1 dag op voorraad (online) en heb hem er toen maar besteld. Ook de Dixons (online) had laatst voorraad, maar die is ook al weer op.
Ik moet wel zeggen dat het een heerlijk apparaatje is, sinds ik hem binnen heb, heb ik mijn muis niet meer gebruikt
Het duurt altijd even voor dit soort dingen fatsoenlijk in winkels verkrijgbaar zijn. De snelste manier om er een te bemachtigen is via de Apple Store Online.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
kan ik dat ding zien als een volledige vervanger van de muisFlamingRealm schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 16:21:
Ze zijn inderdaad heel moeilijk te krijgen. Heb er nog geen enkele in de winkel zien liggen.
Ik moet wel zeggen dat het een heerlijk apparaatje is, sinds ik hem binnen heb, heb ik mijn muis niet meer gebruikt.
A wise man's life is based around fuck you
Het ligt er natuurlijk wel een beetje aan wat je zoal met de muis doet. Maar in principe kan je er alles mee wat je ook met de muis kan. Ik kan me voorstellen dat bijvoorbeeld gamers liever een muis (blijven) gebruiken, voor zover die een Mac hebbenPowershell schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 16:23:
[...]
kan ik dat ding zien als een volledige vervanger van de muisnet zoals op een laptop dus
Zou het apparaat ook een een tablet als bijvoorbeeld een vergelijkbare bamboo kunnen vervangen?
Lijkt me niet. De Bamboo is gevoelig voor druk, wat de Trackpad (zover ik weet) niet is?klikos schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 16:39:
Zou het apparaat ook een een tablet als bijvoorbeeld een vergelijkbare bamboo kunnen vervangen?
DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards
Hij is wel enigzins gevoelig voor druk, ik heb een tooltje waarmee ik o.a. kan instellen hoe hard je erop moet drukken voordat die het waarneemt (of dat werkt met welk oppervlakte van je vinger hij waarneemt). Maar je kan het niet met een pen zoals bij een bamboo gebruiken, dus daar is het geen vervanging voor.DiedX schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 16:46:
[...]
Lijkt me niet. De Bamboo is gevoelig voor druk, wat de Trackpad (zover ik weet) niet is?
Een bamboo is een wacom tablet waar ze om de een of andere reden hebben bedacht dat 'ie ook wel trackpad kan zijn. Maar een wacom gebruik je normaal gesproken met een pen en een trackpad met je vingers.klikos schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 16:39:
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Als vervanger van een Bamboo kun je het niet gebruiken. Vervanger van de muis zeker wel. Vind het, en vind dat al langer met de MBP trackpad, fijner werken dan een muis. Geef mij maar een trackpad 
In de Apple Store in Zürich zijn ze op voorraad, maar dat is waarschijnlijk te ver weg
In de Apple Store in Zürich zijn ze op voorraad, maar dat is waarschijnlijk te ver weg
Ik heb de bestelling maar net geplaatst op de online apple store, maar nu zeggen ze dat de verwachte leveringsdatum tussen 27 AUG en 1 SEP is. Dacht dat dit net zo snel ging
Ik heb mijn Trackpad bij de A-Mac in Utrecht gekocht. Had 'm gereserveerd en werd afgelopen zaterdag gebeld dat ze 'm hadden. Erg fijn ding, gebruik m'n muis steeds minder en zit vaak tevergeefs met 3 vingers te vegen over de Magic Mouse
It's always funny until someone gets hurt and then it's just hilarious. FNM
Heb er 1tje weten liggen(long time ago) in de Fnac hier in Gent. Voor de rest ook overal uitverkocht al een tijd uitverkocht. Ik zou het graag aanschaffen ter vervanging van men muis, want die tracpad op de mbp werkt zalig!
Ik heb een tijdje geleden een Bamboo Fun gekocht als vervanging van de muis, maar dat werkt toch niet. De trackpadfunctie is niet zo goed. De penfunctionaliteit van Wacom is daarentegen onovertroffenGood Fella schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 16:51:
Als vervanger van een Bamboo kun je het niet gebruiken. Vervanger van de muis zeker wel. Vind het, en vind dat al langer met de MBP trackpad, fijner werken dan een muis. Geef mij maar een trackpad
Een Magic Trackpad zou voor mij wel werken. De enige muis waar ik niet na verloop van tijd kramp van krijg is de Magic Mouse (een muis kan wat mij betreft niet plat genoeg zijn), maar een trackpad is weer niet precies genoeg.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Met dingen als Photoshop kan ik me dat goed voorstellen, maar dagelijks gebruik als in internetten, emailen en muziek luisteren heb ik nog geen problemen ondervonden.Canaria schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 11:27:
[...]
Ik heb een tijdje geleden een Bamboo Fun gekocht als vervanging van de muis, maar dat werkt toch niet. De trackpadfunctie is niet zo goed. De penfunctionaliteit van Wacom is daarentegen onovertroffen
Een Magic Trackpad zou voor mij wel werken. De enige muis waar ik niet na verloop van tijd kramp van krijg is de Magic Mouse (een muis kan wat mij betreft niet plat genoeg zijn), maar een trackpad is weer niet precies genoeg.
Verwijderd
A-Mac Utrecht heeft vandaag Magic Trackpads binnen gekregen (vraag me niet hoeveel) , ik heb er nu ook eindelijk 1 :-D
Ik denk dat je je zal verbazen hoe precies de Magic Trackpad isCanaria schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 11:27:
[...]
Ik heb een tijdje geleden een Bamboo Fun gekocht als vervanging van de muis, maar dat werkt toch niet. De trackpadfunctie is niet zo goed. De penfunctionaliteit van Wacom is daarentegen onovertroffen
Ik was gistermiddag, rond 18:00 bij de A-Mac Utrecht en zag een stapeltje Trackpads in de kast achter de kassa liggen. Denk dat er 10 lagen, moest een Magic Mouse kopen en die lag er naast, vandaar dat het me opviel.Verwijderd schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 19:54:
A-Mac Utrecht heeft vandaag Magic Trackpads binnen gekregen (vraag me niet hoeveel) , ik heb er nu ook eindelijk 1 :-D
It's always funny until someone gets hurt and then it's just hilarious. FNM
Vandaag 2 trackpads gaan bestellen in de switch in gent. Er waren er al rond de 40 besteld. Dus eenmaal geleverd zullen die direct terug op zijn...
Utrecht Mediamarkt liggen ze.
Ik weet niet of ze te koop zijn, maar ik heb er 2 gezien die vastgeplakt zijn aan de tafel (dus uit te proberen).
Werkt net als bij een laptop, alleen vind ik het irritant dat ze beetje scheef staan.
Ik weet niet of ze te koop zijn, maar ik heb er 2 gezien die vastgeplakt zijn aan de tafel (dus uit te proberen).
Werkt net als bij een laptop, alleen vind ik het irritant dat ze beetje scheef staan.
Verwijderd
Inderdaad moeilijk te verkrijgen, dan ook maar via de applestore besteld;
Besteld op 12 augustus.
Verzonden op 19 augustus,
Verwachte leverdatum: 23 augustus
Mag even duren dus.
Besteld op 12 augustus.
Mag even duren dus.
Mediamarkt Den Haag had ze gister gewoon liggen. Beetje verstopt, dat wel.
Verwijderd
Precies, ik heb er daar nog wel meer gezien!Pendora schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 09:20:
A-Mac in Amersfoort had er zaterdag nog een paar liggen
En donderdag bij de A-Mac in Utrecht lagen er ook nog wel 8-10
Misschien gewoon even bellen naar de dichtstbijzijnde Retail Stores
Verwijderd
vorige week in tilburg geweest en ze hadden ze niet, ook niet verder gevraagd overigens.Verwijderd schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 12:59:
Weet iemand of de MM in Breda of de Saturn in Tilburg ze ook heeft liggen?
Ik wilde er eventjes mee spelen, maar helaas.
Deze week even bij the innovators kijken in tilburg, is een authorised reseller, kijken wat ze daar hebben liggen?
Verwijderd
The innovators, innoveren niet meer zo heel erg, begint steeds meer op een simpele dozenschuif winkel te lijken de laatste tijd.Verwijderd schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 14:26:
[...]
vorige week in tilburg geweest en ze hadden ze niet, ook niet verder gevraagd overigens.
Ik wilde er eventjes mee spelen, maar helaas.
Deze week even bij the innovators kijken in tilburg, is een authorised reseller, kijken wat ze daar hebben liggen?
En heb gebeld, trackpad verwachten ze pas over 2 weken

Is momenteel volgens mij het beste gewoon in de AppleStore te bestellen online, levertijd naar verwachting een week.
Ik heb hem vannacht besteld, ik zal updaten wanneer hij binnen is.
Dat die levering zo lastig is, en zeker dat de APRs er maar niet aankomen, maakt voor mij wel dat je beter de naam kunt veranderen:
Het is op die manier geen Magic Trackpad, maar een Tragic Macpad
Update: Zojuist een mailbevestiging ontvangen.
Dat die levering zo lastig is, en zeker dat de APRs er maar niet aankomen, maakt voor mij wel dat je beter de naam kunt veranderen:
Het doet ons genoegen u te kunnen meedelen dat uw bestelling bij de Apple Store met nummer blablabla per post is verzonden en binnenkort op het door u opgegeven adres zal worden afgeleverd.
Uw bestelling zal naar verwachting binnen 5 werkdagen bij u worden afgeleverd
[ Voor 30% gewijzigd door DivxLover op 24-08-2010 16:29 . Reden: Update toegevoegd ]
Als het niet kan zoals het moet....dan maar niet :P
Verwijderd
Gisteren 24 augustus eindelijk binnen gekregen. Gelijk gepaired en ik moet zeggen, het is een uitermate fijn apparaatje, heerlijk oppervlak, reageert erg precies, slepen en selecteren door tappen is heerlijk.Verwijderd schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 09:01:
Inderdaad moeilijk te verkrijgen, dan ook maar via de applestore besteld;
Besteld op 12 augustus.
Mag even duren dus.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2010 10:28 ]
Ik heb er via een Applestore-bestelling ook ongeveer 2 weken op moeten wachten, gisteren toch nog binnengekomen.
Ik wil 'm gebruiken bij m'n als mediapc-fungerende Mac mini. Vind een muis op de bank erbij niks.
Eerste indruk van de trackpad: geweldig, de muis kan in de la
Ik wil 'm gebruiken bij m'n als mediapc-fungerende Mac mini. Vind een muis op de bank erbij niks.
Eerste indruk van de trackpad: geweldig, de muis kan in de la
Ik vraag me af of iets, waaraan ik me altijd geïrriteerd heb bij de trackpads op macbooks, al een oplossing heeft, namelijk;Verwijderd schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 10:28:
[...]
Gisteren 24 augustus eindelijk binnen gekregen. Gelijk gepaired en ik moet zeggen, het is een uitermate fijn apparaatje, heerlijk oppervlak, reageert erg precies, slepen en selecteren door tappen is heerlijk.
Als je niet de fysieke knop gebruikt om een venster vast te pakken om vervolgens te verslepen (of een bestand), maar het doet door twee keer snel te 'tappen' en bij die tweede 'tap' vast te blijven houden om zo te slepen; zit er dan nog een vertraging tussen het los laten van de 'tap' en het loslaten van het venster?
Beetje vage zin, hopelijk is het duidelijk
Als je je vinger optilt dan is het slepen meteen afgelopen
Ah! Hebben ze dat eindelijk als optie erbij gedaan? Want op mijn Macbook (die ik verkocht heb) was het echt een ramp. Is dit dan ook op de Macbooks aangepast?Good Fella schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 12:17:
Als je je vinger optilt dan is het slepen meteen afgelopen
Nou bij mij is dat niet afgelopen. Weet niet hoe hij dat heeft ingesteldCoiLive schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 13:15:
[...]
Ah! Hebben ze dat eindelijk als optie erbij gedaan? Want op mijn Macbook (die ik verkocht heb) was het echt een ramp. Is dit dan ook op de Macbooks aangepast?
Kan inmiddels bevestigen dat hij binnen is. Dus in de nacht van maandag op dinsdag jongstleden besteld en op donderdagochtend al binnen gekregen. Zeg maar 3 werkdagen van bestellen tot leveren.DivxLover schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:44:
Is momenteel volgens mij het beste gewoon in de AppleStore te bestellen online, levertijd naar verwachting een week.
[...]
Wel even wennen als je nog niet aan gestures gewend bent, maar eerste indruk is inderdaad bijzonder prettig!
Als het niet kan zoals het moet....dan maar niet :P
Ik heb hem zojuist opgehaald bij de Mediamarkt Arena in Amsterdam.
Zij hadden er nog zeker 5 op voorraad..
Zij hadden er nog zeker 5 op voorraad..
Vanmorgen heb ik er een opgehaald bij Mediamarkt Alexandrium/Rotterdam, ze hadden er nog een stuk of 6 staan. Ook gelijk de laatste Apple battery Charger meegenomen, voor mij geen Ikea batterijen meer.
Bedankt voor de tip. Er stonden er nog 4 en nu dus 3 . . .hitoro schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 11:10:
Vanmorgen heb ik er een opgehaald bij Mediamarkt Alexandrium/Rotterdam, ze hadden er nog een stuk of 6 staan. Ook gelijk de laatste Apple battery Charger meegenomen, voor mij geen Ikea batterijen meer.
- of je stopt de stekker er in -
Ik heb hem sinds dit weekend. Had hem besteld icm een nieuwe iMac. Ik ben wel onder de indruk en vind het dan ook erg fijn werken.
Wel vind ik slepen met een gewone muis fijner dus die heb ik er dan nog bij liggen.
Wel vind ik slepen met een gewone muis fijner dus die heb ik er dan nog bij liggen.
Verwijderd
Vanmiddag 1 opgepikt bij de mediamarkt in breda.
Ze hadden er 2 en nu dus nog maar 1.
Ook nog een draadloos tobo meegenomen omdat mijn logitech de spatie aanslagen voor de helft van de tijd niet meekreeg.
Nu weer helemaal Apple
Ze hadden er 2 en nu dus nog maar 1.
Ook nog een draadloos tobo meegenomen omdat mijn logitech de spatie aanslagen voor de helft van de tijd niet meekreeg.
Nu weer helemaal Apple
Is niet aangepast, gebeurt nog steeds. Een van de redenen dat ik niet echt aan de Trackpad kan wennen. Moet zeggen dat sinds ik de dubbelklik op maximale snelheid heb gezet het goed te doen is, maar het is nog niet helemaal weg.CoiLive schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 13:15:
Ah! Hebben ze dat eindelijk als optie erbij gedaan? Want op mijn Macbook (die ik verkocht heb) was het echt een ramp. Is dit dan ook op de Macbooks aangepast?
Vandaag was ik voor mijn werk in Zwolle. Daar even bij de de Mac store in de binnenstad binnengelopen, maar de Trackpad was daar niet op voorraad. Ben daar niet bij de MM langsgeweest. Ga 'm maar online bestellen.
404 error: File not found | PSN: The_Bash
Even een note; de trackpad werkt niet in combinatie met steermouse of andere programmas. Dikke bummer maar het is niet anders
gewoon nee.
Liep ma middag MM Alexandrium binnen en allemaal uitverkocht. Uiteraard via een hork (zeer rare lui werken daar, echt klantontvriendelijk, werk er in de buurt dus kom er zeer regelmatig) te horen gekregen dat ze moeilijk leverbaar waren.
Di avond/nacht toch maar via de AppleStore besteld met indicatie 5 a 9 werkdagen. Gisteren mail gekregen dat het verstuurd is en dat het 5 a 9werkdagen kan duren voordat ik hem ontvang.
Vandaag in ontvangst genomen dus een zeer snelle levering. Uiteraard kost het je wat extra als je niks anders besteld wegens verzendkosten maar had geen zin in om diverse winkels af te moeten gaan.
Di avond/nacht toch maar via de AppleStore besteld met indicatie 5 a 9 werkdagen. Gisteren mail gekregen dat het verstuurd is en dat het 5 a 9werkdagen kan duren voordat ik hem ontvang.
Vandaag in ontvangst genomen dus een zeer snelle levering. Uiteraard kost het je wat extra als je niks anders besteld wegens verzendkosten maar had geen zin in om diverse winkels af te moeten gaan.
Ik teken nergens meer voor
Dat is ook op de macbooks gewoon uit te zettenCoiLive schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 13:15:
[...]
This space is occupied
Vandaag nog even langs de Cinside in Apeldoorn geweest (voordeel van veel reizen voor je werk
) en even gebeld met Cinside Deventer. Maar bij beiden zijn ze niet op voorraad. Verkoper in Apeldoorn vertelde me dat Apple niets los wil laten over leveringen. Toch wel jammer als je als retailer afhankelijk bent van wat je geleverd krijgt. Dat is dan een verrassing.
's middags in Deventer naar een klant en toen maar even bij de MM naar binnen gelopen. Jawel daar hadden ze er nog 1. Uiteraard gelijk meegenomen
Nu thuis snel uitproberen!
's middags in Deventer naar een klant en toen maar even bij de MM naar binnen gelopen. Jawel daar hadden ze er nog 1. Uiteraard gelijk meegenomen
Nu thuis snel uitproberen!
404 error: File not found | PSN: The_Bash
ter info: In de Mediamarkt in Groningen lagen er gisteren een stuk of 50 denk ik.
Hetzelfde geldt voor de Mediamarkt in Hoog Catharijne (Utrecht). Althans, afgelopen donderdag wel
Media Markt Hengelo had nog een stuk of 10 liggen , dus als je graag wilt zou ik er even kijken . Had zelf eentje gehad van de weekend en lagen er erg veel
Radical Birds
Pagina: 1