aanraders voor speakersets.

Pagina: 1
Acties:
  • 540 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sero
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 24-08 11:42
hoii mensen,

ik heb eindelijk weer wat geld binnen van men vakantiewerk en ik wou graag een speakerset kopen omdat de mijne nu 2 weken kapot is.
maar aangezien ik niet veel verstand heb van speakers en subwoofers enz wou ik graag jullie adviezen vragen en aanbevelingen. merken, types, links, informatie over wat goed is en niet is allemaal welkom :)

alvast bedankt :D

groetjes Sero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Physics
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-08-2020
Dat ligt er geheel aan voor wat je het wilt gebruiken.

Ten eerste praten wij hier over speaker set voor je computer? of speaker set voor je woonkamer a la tv/dvd film geluid?

Ten tweede, smaken verschillen heel erg. In klank, design, kleur en hoeveel vermogen het kan leveren.
Zoek je passieve of actieve speakers?

Graag iets meer uitleg als het kan ;)

Om je nog een tip te geven, omdat ik geen flauw benul heb wat jij precies zoekt en wat je budget ook mag zijn.

www.kieskeurig.nl geeft vaak nog wel ijverige informatie weg van gebruikers die het product voor jou hebben gekocht. Zo kan je een beetje jezelf oriënteren.

[ Voor 28% gewijzigd door Physics op 17-08-2010 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om nog maar te zwijgen over de prijs.

Dus noem je budget

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-03-2024
En wat voor reciever/versterker je hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Sero schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 15:09:
hoii mensen,

ik heb eindelijk weer wat geld binnen van men vakantiewerk en ik wou graag een speakerset kopen omdat de mijne nu 2 weken kapot is.
maar aangezien ik niet veel verstand heb van speakers en subwoofers enz wou ik graag jullie adviezen vragen en aanbevelingen. merken, types, links, informatie over wat goed is en niet is allemaal welkom :)

alvast bedankt :D

groetjes Sero
De zoekfunctie is erg nuttig; dit soort topics komt namelijk dagelijks voorbij. Voordat deze dicht gaat kan ik je een paar tips geven: maak een lijst met je wensen en zoek sets die hierbij horen binnen jouw budget. Ga vervolgens naar de winkel om te luisteren welke van deze het mooist klinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sero
mijn budget ligt tussen de 100 en 300 euro. hoger wil ik liever niet gaan. het liefst rond de 200 euro.
het gaat om speakers voor mijn computer.
qua design boeit t me helemaal niks, zolang de kwaliteit maar goed is. kben zelf meer van de drum n bass muziek dus een goeie subwoofer zou goed van pas komen. en ik weet niet ofk actief of passief wil.
ik heb heel weinig verstand van speakers dus een beetje uitleg erbij zou welkom zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Passie-m
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:04
z5500 van logitech

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:29

Yor

Yor1313#2571

Sero schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 15:18:
mijn budget ligt tussen de 100 en 300 euro. hoger wil ik liever niet gaan. het liefst rond de 200 euro.
het gaat om speakers voor mijn computer.
qua design boeit t me helemaal niks, zolang de kwaliteit maar goed is. kben zelf meer van de drum n bass muziek dus een goeie subwoofer zou goed van pas komen. en ik weet niet ofk actief of passief wil.
ik heb heel weinig verstand van speakers dus een beetje uitleg erbij zou welkom zijn :)
Dan zou ik persoonlijk voor de Logitech Z5500 gaan, goed geluid en degelijke bass.

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sero
een vriend van me heeft die set ook maar wat dat allemaal kan is teveel voor watk nodig heb. ik denk datk 40% van wat dat ding kan niet eens gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Sero schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 15:26:
een vriend van me heeft die set ook maar wat dat allemaal kan is teveel voor watk nodig heb. ik denk datk 40% van wat dat ding kan niet eens gebruik.
Wat heb je wel nodig dan? 8)7

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sero
iig geen speakerset dat de dakpannen van men huis kan trillen :P want dat lukte wel met die z5500 xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

pricewatch: Logitech X-540 Eerste die ik tegen kwam.
Is nog goedkoper ook en voor de rest maakt het toch niet uit wat hij doet als ik het zo lees?

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18:37

mr.paaJ

generatie cmd+z

ik denk datk 40% van wat dat ding kan niet eens gebruik.
voor muziek klopt dat wel zo'n beetje ;) Misschien de stereo-variant (Z2300) proberen? Of loop gewoon eens langs je locale elektronica zaak en kijk wat ze hebben staan.
Je kunt ook een leuk tweedehands systeem van marktplaats trekken.

[ Voor 13% gewijzigd door mr.paaJ op 17-08-2010 15:32 ]

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sero
en is alleen logitech een aanrader voor pc speakers of zijn er nog anderen merken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kale Kiwi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-09 18:25
Sero schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 15:47:
en is alleen logitech een aanrader voor pc speakers of zijn er nog anderen merken?
Als je is wat anders wilt proberen dan iedereen heeft, probeer eens Teufel. Ik heb zelf een 5.1 set van Teufel en wat klinkt dat ongelofelijk goed zeg, streeft voor mij in ieder geval de welbekende Logitech set ver voorbij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Physics
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-08-2020
Sero schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 15:47:
Je kan ook kijken naar Creative speakers. Neem geen Trust, dat is gewoon 10 x niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb zo'n voorgevoel dat dit topic op slot gaat als je zo weinig moeite doet om zelf met alternatieven te komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-09 12:22

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 15:55:
ik heb zo'n voorgevoel dat dit topic op slot gaat als je zo weinig moeite doet om zelf met alternatieven te komen...
Jij verdient een koekje ;)

Reden dat het topic op slot gaat moge duidelijk zijn: gebrek aan inzet. Dit is gewoon een boodschappenlijstje met x budget en verder geen eisen en eigen onderzoek/inzet. En dit laatste is op GoT wel gewenst.

Ik stel voor dat je kijkt naar De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid. Vooral zou ik kijken naar het beleid van dit forum, daar staat namelijk in hoe je een "Wat moet ik kopen-topic" meer overleefbaar kan maken: AUD beleid. Lees deze topics goed door; dan begrijp je ook waarom dit topic op slot gaat.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.