Hallo mede-tweakers..
Ik ben sinds 2 weken een trotse bezitter van de HTC Desire (silver) van Vodafone (gelukkig un-branded
)
maar de accu gaat niet zo heel erg lang mee,, sterker nog als ik hem 's nachts uit heb staan kan ik er 1 dag en met uitzondering 1,5 dag mee doen.
Mijn WIFI gebruik ik niet omdat ik 3G heb, en GPS staat ook eigenlijk nooit aan. (of ik moet navigatie nodig hebben)
Op dit moment zet ik na het gebruik mn 3G uit (met aan/uitknop) maar het moet blijkbaar in te stellen zijn dat als het scherm uit is, dat ook de 3G uit moet staan.
Nu zou ik graag van jullie willen weten of jullie tips hebben om de accu langer mee te laten gaan.
ik post hieronder een lijst met alle apps die ik zelf heb, zodat daar ook eventuele nuttige tips over gepost kunnen worden.
Alvast bedankt!
Dit is de lijst met apps die ik erop heb staan met eventuele gebruiksomschrijving:
-Aandelen
-Advanced Task Killer (gebruik ik eigenlijk altijd, maar schijnen meningen over verdeeld te zijn)
-Agenda
-Apps Delen
-Barcode scannen
-Berichten (staat ook als widget)
-Buienradar (soms met 3G)
-Bureauklok
-Calculator
-Camcorder
-Camera (maak wel eens een foto'tje)
-Ebuddy
-Energie gebruik (als widget)
-Facebook
-FM-radio
-Footprints
-Friendstream (als widget en twitter wel eens)
-Galerie
-Gmail (snelkoppeling op sense en die gebruik ik wel vaak)
-HTC contacten
-iMobster (leuk gangster spelletje voeg me toe: HUVWX5)
-Instellingen
-Internet (soms voor nu.nl / tweakers.net)
-Klok
-Latitude
-Mail (deze gebruik ik niet)
-Maps
-Market
-Muziek
-Navigatie
-Nieuws
-Nieuws en weer
-Oproepen
-PDF viewer
-Peep
-Plaatsen
-Quickoffice
-Sim-toolkit
-Spraakopname
-Talk
-Teeter
-Telefoon
-Video's
-Voice search
-Weer (als widget)
-Wifi hotspot
-Youtube
-Zaklamp
-Google zoeken
nog eventuele aanvulling voor leuke/nuttige apps dan hoor ik het graag!
Ik ben sinds 2 weken een trotse bezitter van de HTC Desire (silver) van Vodafone (gelukkig un-branded
maar de accu gaat niet zo heel erg lang mee,, sterker nog als ik hem 's nachts uit heb staan kan ik er 1 dag en met uitzondering 1,5 dag mee doen.
Mijn WIFI gebruik ik niet omdat ik 3G heb, en GPS staat ook eigenlijk nooit aan. (of ik moet navigatie nodig hebben)
Op dit moment zet ik na het gebruik mn 3G uit (met aan/uitknop) maar het moet blijkbaar in te stellen zijn dat als het scherm uit is, dat ook de 3G uit moet staan.
Nu zou ik graag van jullie willen weten of jullie tips hebben om de accu langer mee te laten gaan.
ik post hieronder een lijst met alle apps die ik zelf heb, zodat daar ook eventuele nuttige tips over gepost kunnen worden.
Alvast bedankt!

Dit is de lijst met apps die ik erop heb staan met eventuele gebruiksomschrijving:
-Aandelen
-Advanced Task Killer (gebruik ik eigenlijk altijd, maar schijnen meningen over verdeeld te zijn)
-Agenda
-Apps Delen
-Barcode scannen
-Berichten (staat ook als widget)
-Buienradar (soms met 3G)
-Bureauklok
-Calculator
-Camcorder
-Camera (maak wel eens een foto'tje)
-Ebuddy
-Energie gebruik (als widget)
-FM-radio
-Footprints
-Friendstream (als widget en twitter wel eens)
-Galerie
-Gmail (snelkoppeling op sense en die gebruik ik wel vaak)
-HTC contacten
-iMobster (leuk gangster spelletje voeg me toe: HUVWX5)
-Instellingen
-Internet (soms voor nu.nl / tweakers.net)
-Klok
-Latitude
-Mail (deze gebruik ik niet)
-Maps
-Market
-Muziek
-Navigatie
-Nieuws
-Nieuws en weer
-Oproepen
-PDF viewer
-Peep
-Plaatsen
-Quickoffice
-Sim-toolkit
-Spraakopname
-Talk
-Teeter
-Telefoon
-Video's
-Voice search
-Weer (als widget)
-Wifi hotspot
-Youtube
-Zaklamp
-Google zoeken
nog eventuele aanvulling voor leuke/nuttige apps dan hoor ik het graag!