Toon posts:

Netwerk met Engenius ECB3220

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Engenius ECB3220 gekocht om hem als toegangsport met mijn computer Windows 7 te gebruiken. Ik heb hem aangesloten met een netwerkkabel via de achterkant en in het stopcontact. Er zit echter geen handleiding bij voor Windows 7, en het lukt me niet om verbinding te maken met de modem beneden via draadloos internet, Weet iemand hoe dit moet?

• brambo123
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-02 19:51
Heeft je pc een draadloze netwerkkaart?
Wat heb je al geprobeerd?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al eerder verbinding gemaakt via een ontvanger, dus ik neem aan van wel. Ik moet het TCP IP protocol aanpassen, in Windows 7 ziet alles er echter heel anders uit. Ik probeer nu bij IPv4 TCP het IP in te voeren maar an kan ik door de ip in de browser in te voeren de instellingen nog niet wijzigen.

• brambo123
Heb je wel eens van google gehoord?
http://www.wifishop.nl/fi..._scb_ecb-3220_fw14303.pdf
Volgende keer een beetje duidelijk zijn in wat je wilt weten.
Nu is dat echt totaal onduidelijk.
Anders zou ik ook niet vragen of je een draadloze netwerkkaart hebt.
Ik had bijna als antwoordt gegeven: ga naar je bureaublad, druk op F1 en zoek naar "draadloos netwerk"

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, de medewerker bij de wifishop zij dat ze er niets van af wisten en dat ik contact moest opnemen met de maker.

Het probleem is momenteel dat Windows 7 in het netwerkcentrum aan geeft dat het een unidentified network is en ik heb die tutorial nu opgevolgd tot basic settings: met band 2.4 Ghz SSID ons netwerk channel 1 maar hij kan geen verbindingen vinden...

IN WINDOWS HEB IK:
ip 192.168.1.10
subnetmasker 255.255.255.0
standaardgetaway 192.168.1.10

en in het netwerkcentrum zie ik netwerk 2 en unindentified network beide alleen met local area connenction.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2010 01:07 ]

• brambo123
Ja, dat tuurlijk werkt dat niet.
Even wat jij dus nu tegen je pc zegt:
jij hebt ip 192.168.1.10 en je moet al het verkeer naar 192.168.1.10 sturen.
En tja, dat werkt niet.
Misschien moet je de link gebruiken die ik je gaf, pagina 5.
Als je je ap ingesteld hebt moet je wel alles weer terugzetten naar automatische op je computer

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hem op bridge staan met de instellingen van de handleiding. Moet ik verder nog wat aanpassen in de TCP? Ik heb hem nu op automatisch staan maar ik kan nog steeds geen netwerken vinden met Windows 7.

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
Hoe wil je dat ding gebruiken? Als AP of client bridge voor die PC?
Pagina: 1