Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Roncom
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-11 09:50
Beste Tweakers,

Ik ben mijn mp3 speler aan het gereedmaken voor de vakantie en heb daar een aantal albums opgezet. Op de pc zie ik via de usb dat ze er op staan, echter op de mp3 speler komen ze niet terug (als ik ze toevoeg aan een afspeellijst via de pc zie ik ze daarna wel terug op de speler, echter is de omschrijving leeg). Wat ik nu via de pc geconstateerd heb is dat bij de eigenschappen > samenvatting van een aantal albums bij elk nummer wél de artiest, tracknummer etc ingevuld is en bij de andere albums niet. Kan ik dit op de 1 of andere manier makkelijk voor elkaar krijgen? In de mappen zelf staat namelijk wel gewoon de artiest en de titel van het nummer bij elk bestand.

Edit: creative zen 30gb
Ik heb inmiddels een ander topic gevonden, maar die is nogal gedateerd (2008). Misschien dat er inmiddels makkelijkere manieren hiervoor zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door Roncom op 17-08-2010 13:20 ]

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

welke mp3 speler?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:41

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Is het geen speler waar je enkel via de bijgeleverde software muziek erop kan zetten? Zo heb je bij de Ipod b.v. Itunes nodig. Bestanden "erop slepen" werkt dan niet.

Mijn muziekcollectie op Discogs

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:04

ralpje

Deugpopje

Zijn de ID3-tags van je MP3's wel goed? Die Zen kijk volgens mij puur naar de tags, niet naar filenames.

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-11 21:47
5 sec. zoeken ;)

ID3 Renamer of Tag&Rename moet je wss hebben :)

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup