Goedemiddag,
ik heb een notebook van 2 jaar oud een HP notebook met de volgende specs:
HP Pavilion dv9760ed
Processor
Processor-kloksnelheid
2200 MHz
Processorfamilie
AMD Turion 64 X2 Mobile
Processor
AMD Turion 64 X2 TL-64
Front-side bus processor
1600 MHz
Geïnstalleerde processorcache
1 MB
Schijf
Totale opslagcapaciteit
160 GB (maal 2 dus 320Gb totaal)
Harde schijf-interface
SATA
Rotatiesnelheid
5400 RPM
Het aantal geïnstalleerde harde schrijven
2
Beeldscherm
Beeldschermdiagonaal
17 "
Beeldscherm
WXGA+ TFT LCD
Resolutie
1440 x 900 pixels
Geheugen
Intern geheugen
3072 MB
Intern geheugentype
DDR2 SDRAM
Opslagmedia
Compatibele geheugenkaarten
SD/MMC/MS/MS Pro/xD
Video
Grafische adapter
NVIDIA GeForce 8400M GS
Maximum geheugen grafische adapter
256 MB
Ik ben aan het overwegen om er een scherm bij te kopen (22 inch tot 24 inch). Nou heb ik hier even zitten rondneuzen (topic over het kopen van een scherm en http://www.tomshardware.com/). echter kom ik nergens iets tegen of een extra scherm echt toevoeging heeft aan een notebook met ongeveer mijn specificaties.
Voordat ik een PS3 had sloot ik mijn notebook via HDMI weleens aan op een 42 inch hd ready tv. Op zich was beeld niet heel verkeerd voor even (nu kan ik bestanden streamen naar mn ps3). Mijn vraag is heeft iemand hier ervaring mee en belangrijker heeft het zin om bijv een Full Hd 24 inch monitor te kopen.
Ik game redelijk veel op mn notebook (COD4) die relatief laag draait. Ik verwacht niet dat cod4 er mooier uit zal zien maar heeft het zin om hiervoor een extra scherm te kopen.
Ik hoor het graag,
gr.
ik heb een notebook van 2 jaar oud een HP notebook met de volgende specs:
HP Pavilion dv9760ed
Processor
Processor-kloksnelheid
2200 MHz
Processorfamilie
AMD Turion 64 X2 Mobile
Processor
AMD Turion 64 X2 TL-64
Front-side bus processor
1600 MHz
Geïnstalleerde processorcache
1 MB
Schijf
Totale opslagcapaciteit
160 GB (maal 2 dus 320Gb totaal)
Harde schijf-interface
SATA
Rotatiesnelheid
5400 RPM
Het aantal geïnstalleerde harde schrijven
2
Beeldscherm
Beeldschermdiagonaal
17 "
Beeldscherm
WXGA+ TFT LCD
Resolutie
1440 x 900 pixels
Geheugen
Intern geheugen
3072 MB
Intern geheugentype
DDR2 SDRAM
Opslagmedia
Compatibele geheugenkaarten
SD/MMC/MS/MS Pro/xD
Video
Grafische adapter
NVIDIA GeForce 8400M GS
Maximum geheugen grafische adapter
256 MB
Ik ben aan het overwegen om er een scherm bij te kopen (22 inch tot 24 inch). Nou heb ik hier even zitten rondneuzen (topic over het kopen van een scherm en http://www.tomshardware.com/). echter kom ik nergens iets tegen of een extra scherm echt toevoeging heeft aan een notebook met ongeveer mijn specificaties.
Voordat ik een PS3 had sloot ik mijn notebook via HDMI weleens aan op een 42 inch hd ready tv. Op zich was beeld niet heel verkeerd voor even (nu kan ik bestanden streamen naar mn ps3). Mijn vraag is heeft iemand hier ervaring mee en belangrijker heeft het zin om bijv een Full Hd 24 inch monitor te kopen.
Ik game redelijk veel op mn notebook (COD4) die relatief laag draait. Ik verwacht niet dat cod4 er mooier uit zal zien maar heeft het zin om hiervoor een extra scherm te kopen.
Ik hoor het graag,
gr.