Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Sinds kort heb ik een nokia e52 gekocht. Maar nadat ik een halfuurtje op de gps van het toestel zat merkte ik dat mijn belkrediet op nul stond. ( Ik gebruik pay & go van proximus). Nadien zag ik dat je gratis navigatie kan downloaden, dit heb ik dan ook gedaan, maar spijtig genoeg blijft mijn belkrediet de dieperik ingaan bij het gebruiken van de gps.

Zou iemand mij kunnen helpen bij dit probleem?

Alvast bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springuin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 20:13
Dat komt waarschijnlijk doordat de maps door je toestel ter plekke gedownload worden. Download daarom met de ovi suite op je pc de maps naar je toestel, dan kost het geen dataverkeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:15

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Springuin schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 11:38:
Dat komt waarschijnlijk doordat de maps door je toestel ter plekke gedownload worden. Download daarom met de ovi suite op je pc de maps naar je toestel, dan kost het geen dataverkeer.
daarnaast zet A-GPS uit en alleen GPS aan.... De Fix zal trager zijn maar het voordeel is dat het je geen datakosten kost!

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Milkman
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 20:42

The Milkman

█████░░░░░ 50%

Exact. Maar ookal laadt je de maps op je toestel, je moet altijd even verbinding maken om GPS fix te kunnen krijgen. (ja of je moet 10 minuten wachten...)

𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑