Ik had een wisselaarsetje gekocht. ging na een paar weken stuk (helft verlichting stuk). Opgestuurd door dealer. Nieuw frontje gehad. Na een paar week zelfde euvel. weer opgestuurd. Gerepareerd. Na een paar maand weer problemen met de bediening en het frontje. Als je 'm harder zette bleef de volumeknop hangen tot maximaal vermogen. Gevolg: speakers opgeblazen

.
Dealer wou 'm weer opsturen. Ik niet accoord. clarion wilde alleen maar repareren. Dikke, totaal uit de hand gelopen discussie met hoofd customer service van Clarion. Conclusie: Clarion wil helemaal niets vergoeden of een nieuw apparaat leveren. ;r Ook mijn opgeblazen speakers was geen discussiepunt in hun ogen. Het vreemde aan dit verhaal is dat de demoradio bij de dealer dezelfde problemen vertoonde.
Ik kon wel een dealtje maken met m'n dealer, kreeg wel 500 terug van de 1000.
Heb toen een Sony gekocht (was er zo zat van, de hele grap had me al 800 piek gekost). Dus daar zat ik met een Sony met een baggergeluid en in totaal zo'n 1300 piek lichter.
Achteraf hoor ik van m'n dealer dat Clarion wel in wil ruilen, maar dan na 4 reparaties.
De Sony heb ik weggegeven aan m'n pa (die moest toch nog iets hebben van mij) en in Duitsland een Alpine 1503 set (tunerversterker met 6cd-wisselaar) gekocht voor 1000 Dm. In Nederland zou dit setje met bijna 1800 piek gaan kosten

).
En ik moet zeggen: in één woord geweldig.
Over Clarion zal ik maar geen woorden meer vuil maken, want anders wordt dit topic gesloten......