Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23-10 08:50
Ik heb sinds gisteren last van spam via MSN.

Hierbij krijg ik 100en contact-verzoeken en kan ik zowel via hotmail als msn niet meer inloggen omdat het wachtwoord te vaak is ingevuld en ik niet meer mag proberen.

Ik ben niet de enige; andere leden van een forum waar ik vaak opkom hebben hetzelfde probleem. Omdat mijn e-mail adres op die site stond vermoed ik dat het mogelijk afkomst is doordat mijn mail-adres op die site stond en een of andere bot die gevonden heeft.

Nou, om dat vermoeden te bevestigen: Heeft iemand anders ditzelfde probleem? En is er iets dat ik ertegen kan doen?

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Krijg wel af en toe reclame via iemand, maar zijn altijd dezelfde en je ziet meteen dat het om onzin gaat. Word af en toe toegevoegd door een webcamsletje maar die accepteer ik nooit want je ziet aan het adres al waar het om gaat.

Kan wel altijd inloggen, daar gelukkig geen last van.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

• Gamebuster
Dat heb ik ook, maar dit is anders. Nu krijg ik zo'n 20 meldingen per seconde. MSN clients lopen er gewoon door vast, eenmaal gecrasht kan je niet opnieuw inloggen omdat je wachtwoord onjuist is. Ga ik inloggen op hotmail, krijg ik de melding dat er te vaak geprobeerd is in te loggen.

Het kan ook geen MSN virus zijn; ik ken een paar windows gebruikers die het op dit moment ook hebben en ik draai Mac. Het is dus in ieder geval geen virus vanaf mijn macbook, tenzij ze een virus hebben dat op zowel windows als mac werkt, maar dat lijkt me erg sterk :P

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Signature

• Gamebuster
Ik ben in staat in te loggen via de hotmail website.

Daarin zie ik vele msn contacten en invites. Ze laten fijn hun reclame achter.

Het gaat om deze tool:
> http://www.xbot-revolution.org/index.html

Hierbij moet je 3 of 10 dollar betalen en kan je daarmee MSN accounts plat houden.

Is er iets dat ik ertegen kan doen?

edit:
Heb thread op live.com aangemaakt:
> http://windowslivehelp.co...66-4c43-b1c0-4daaf5080921

[ Voor 26% gewijzigd door Gamebuster op 17-08-2010 14:15 ]

• dutch_camel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-09 13:29

dutch_camel

It's Orange!

Dus iemand zou betaald hebben om je account plat te gooien? Dan heb je iemand echt pissig gemaakt :) .
Misschien eens contact zoeken met de mensen van die site? Of bij MS melden voor abuse, mits je dat hard kan maken natuurlijk?

~... this doesn't look like Kansas to me, Toto... ~

• Gamebuster
dutch_camel schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 14:55:
Dus iemand zou betaald hebben om je account plat te gooien? Dan heb je iemand echt pissig gemaakt :) .
Misschien eens contact zoeken met de mensen van die site? Of bij MS melden voor abuse, mits je dat hard kan maken natuurlijk?
Ik ben niet de enige; iemand heeft 10 dollar betaald en mag daarmee "onbeperkt" aantal accounts plat gooien. Weet geen details ervan.

Verder, ik heb ook niet echt mensen pissig gemaakt. Dit is een massa-aanval.

Ik heb al een topic gemaakt op MS, maar het werkt al weer... zomaar.

Pagina: 1