Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Topicstarter
Waarschijnlijk spreekt de topic titel voorzich. Ik heb hier nog een licentie liggen van Windows Home Server, ik vraag mij af of er een mogelijkheid is om te controleren of de licentie reeds in gebruik genomen/ geactiveerdd is of nog niet, zonder de key in een installatie te gebruiken natuurlijk, anders is de key als nog geactiveerd.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razwer
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-08 11:11
volgens mij is dat niet mogelijk. Ik zou eens MS bellen.

Newton's 3rd law of motion. Amateur moraalridder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Topicstarter
Razwer schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 00:56:
volgens mij is dat niet mogelijk. Ik zou eens MS bellen.
Daar ben ik inderdaad ook bang voor dat het niet mogelijk is en dacht er ook al aan MS eens te bellen.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nobby
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 03:20

Nobby

Nuts!

Een VM opzetten en je key testen geen optie?

From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Windows 2003 zal zichzelf niet deactiveren. De activatiegrens is niet op deze manier te bepalen. Ik zou even iets als je jellybean keyfinder gebruiken om de productcodes op de al in gebruik zijnde WHS machines te controleren. Microsoft kan je hier ook niet al te veel info over geven gok ik, aangezien activaties en in gebruik niet gelijk te tellen zijn.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters