Toon posts:

Programmeren serie op ITV Tuner Motorola 1960

Pagina: 1
Acties:
  • 95 views

Verwijderd

Topicstarter
Heb een tweetal vragen:

1) Wanneer wordt de zapsnelheid verhoogd, nu duurt het zappen van zender naar zender al snel 2sec. ? Traag in vergelijk met bv UPC.

2) Op welke wijze kan ik een serie (plannen) opnemen, nu kan ik geen optie vinden om een programma wekelijks op te nemen, erg irritant.

Deze tweetal onvolkomenheden zijn op dit moment reden genoeg om de gehele service van KPN ITV op te zeggen.
Graag antwoord op deze twee vragen.

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-02 12:18
Ben je nou de helpdesk aan het bellen? Het klinkt een beetje als een dreigement namelijk.

Anyway, de reden waarom het bij kpn langzamer is dan bij UPC heeft o.a. te maken met de achterliggende techniek. Waar bij UPC alles wordt gestreamd naar je decoder, moet de KPN-tuner ze echt ophalen. Dat ophalen kost meer tijd, vandaar de vertraging. Gelukkig wen je er wel aan, als je maar neit de twee apparaten naast elkaar gaat zetten.

[ Voor 65% gewijzigd door Murcielago op 24-08-2010 00:22 ]

PSN: djmurcielago

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-02 02:11

FeaR

In GoT we trust

Ik heb een tweetal linkjes voor je. Namelijk naar Het algemeen beleid en MSH Beleid. Het beield van dit subforum en het beleid van GoT in het algemeen. Daarin is te lezen dat het hier geen helpdesk is, dus er wordt van jou kant wat eigen inzet verwacht. Het is hier geen standaard vraag-en-krijg-antwoord-forum. En jou post komt wel heel erg zo over.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.