Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik geen internet op mijn 6700 ik zit bij t-mobile en als ik klik op web n walk maak ik verbinding met internet en dat wil ik dus niet,welke instelling moet ik veranderen op mijn toestel zodat ik gewoon helemaal niet meer op internet kan.

Ton

• musicer
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-09 16:29

musicer

Press any key to continue....

Verwijderd schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 19:05:
Ik gebruik geen internet op mijn 6700 ik zit bij t-mobile en als ik klik op web n walk maak ik verbinding met internet en dat wil ik dus niet,welke instelling moet ik veranderen op mijn toestel zodat ik gewoon helemaal niet meer op internet kan.

Ton
je zou bijvoorbeeld het internet profiel van T-mobile kunnen verwijderen of 3g en gprs uitschakelen. (weet niet weker of dit kan, want ik heb zelf geen 6700)

• ricost
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-11 18:25

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

Soms kan je (als je een branded GSM hebt) het internet profiel niet verwijderen.
Je kan het wel altijd aanpassen, dus gewoon onzin invoeren helpt altijd ;)

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ton, welkom op GoT :)

We verwachten hier dat je zelf op zoek gaat naar het antwoord alvorens je hier aanklopt. Zoals je in Het algemeen beleid kan lezen willen we dat je in je topicstart aangeeft waar je al gezocht hebt en waarom het niet lukt. Kortom, breidt je topicstart aub wat uit.