Toon posts:

URL popup tijdelijke toestemming

Pagina: 1
Acties:
  • 203 views

Verwijderd

Topicstarter
Followup van
URL popup tijdelijke toestemming

leuk dat je aangeeft dat ik de tweakers site aan trusted zones moet toevoegen en dan het topic locked maar die optie heb ik niet openstaan op mijn bedrijfscomputer.

Ik vind trouwens ook dat een site correct zou moeten werken zonder in de trusted zone te moeten zitten.
Waarom zou tweakers dat niet kunnen.

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

De popup opent door een stukje JavaScript. Wordt op veel sites gebruikt. Dat mag niet als IE in een beveiligde omgeving draait (server, met policies beveiligd netwerk). Tweakers kan daar niets aan veranderen ...

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Je kunt URL's ook toevoegen via de [url] tags.

[ Voor 17% gewijzigd door jelmervos op 16-08-2010 19:13 ]

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

IE8 heeft de vervelende eigenschap dat externe links altijd als een pop-up wordt beschouwd.

Aangezien jij op een bedrijfssysteem zit, zal je dat met je systeembeheerder moeten opnemen, aangezien jij dat niet kan doen.

Zoals je in je vorige topic aangeeft:
Waarom kan tweakers dit niet
Dat ligt dus niet aan de website, maar aan je eigen systeem, in dit geval is die dicht getimmerd door de systeembeheerder.

Ey!! Macarena \o/

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 19:02:
leuk dat je aangeeft dat ik de tweakers site aan trusted zones moet toevoegen en dan het topic locked maar die optie heb ik niet openstaan op mijn bedrijfscomputer.
Dan vraag je toch of de ICT dat voor je wil doen?
Ik vind trouwens ook dat een site correct zou moeten werken zonder in de trusted zone te moeten zitten. Waarom zou tweakers dat niet kunnen.
Omdat dan het stukje Javascript niet gebruikt kan worden. Je verwacht dan dat Tweakers de opzet van de site aanpast voor een enkele user.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Als je een probleem met een slotje hebt, neem je contact op met degene die het slotje gezet heeft en open je NIET nogmaals een topic.

Verder laat je in je vorige topic niet eens zien dat je de help gevonden hebt (jaja, dat is die tweede optie als je op die balk klikt) en kom je nu pas met info als 'die optie ken ik wel, maar mag ik niet van mijn baas gebruiken', dus dan weet je als het goed is ook waarom je eerste topic dicht ging. Hint: tijdverspilling.

Verder wijs ik je er even op dat je forumfunctionaliteit bespreekt en waarom dat in GR moet is me een raadsel.

Denk dus even heel goed na over je volgende zet.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.