Toon posts:

DVD Recorder aansluitprobleem op Internet KPN.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ben onlangs overgestapt van de kabel TV van UPC naar interactieve TV van KPN. Heb een Medion DVD recorder type MD 42183 die ik niet meer kan gebruiken aangezien deze alleen via de kabel werkt. KPN gebeld weten geen oplossing en zij verwezen mij naar uw Forum. Kunt u mij helpen? Bij voorbaat dank voor uw reactie. m.vr.gr. Mechtelien en Eric Wilhelm.

• swbr
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:49
KPN terugbellen en zeggen dat je je niet laat afschepen met een link naar een forum?

If you try and take a cat apart to see how it works, the first thing you have on your hands is a non-working cat. -DNA

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:33
Welkom op GoT [Verwijderde gebruiker]

Ik mis een stuk beschrijving van aansluit mogelijkheden op je Medion DVD recorder en uitgangen op de KPN box. Je zal immers weinig mensen vinden met exact dezelfde combinatie van die twee.

Daarnaast zal, als de Medion alleen via coax-in opnames kan maken en de interactieve KPN box geen coax uitgang heeft, het verhaal snel eindigen.

Als dit waar is, dat er geen coax uitgang op de decoder box zit en de medion alleen op kan nemen via coax in,
kan je beter doen wat Antaresje al aanhaalt. KPN terug bellen met de vraag of ze een andere box hebben die wel een coax uitgang heeft. Op de site zie ik maar 2 decoder boxen maar geen enkele beschrijving over hardware/in/uit gangen.

[ Voor 31% gewijzigd door LinuX-TUX op 16-08-2010 14:08 ]

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

LinuX-TUX schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 14:05:
Ik mis een stuk beschrijving van aansluit mogelijkheden op je Medion DVD recorder en uitgangen op de KPN box. Je zal immers weinig mensen vinden met exact dezelfde combinatie van die twee.
Als ik dit plaatje zo zie:
Afbeeldingslocatie: http://weblog.zoldernet.nl/md42183rear2.jpg
Coax, rood/wit/gele tulp, component video, s-video, scart en wat audio outputs.

edit: pdfje, zie pagina 2.

[ Voor 22% gewijzigd door Raven op 16-08-2010 14:19 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde