Ik heb nu sinds 3 maanden een Sony Ericsson x10. Het probleem is dat hij via de 3g verbinding niet kan inloggen op gmail en dus ook niet gebruik kan maken van de market... Tijdens het aanmelden krijg ik de volgende melding: Kan geen betrouwbare gegevensverbinding met de server tot stand brengen. Ook de Email app werkt niet...
Via de Wifi werkt alles wel gewoon. Als ik eerst inlog via de wifi en daarna weer overschakel naar de 3g dan werkt de market wel, maar dan geeft ie aan dat het downloaden mislukt is als ik probeer een app binnen te halen
Ik heb eindeloos online van Hi. Ik heb alles al geprobeert, terugzetten naar fabrieksinstellingen, Internetinstellingen hersteld, reset, reset etc..
Kan iemand mij alsjeblieft helpen?????
Via de Wifi werkt alles wel gewoon. Als ik eerst inlog via de wifi en daarna weer overschakel naar de 3g dan werkt de market wel, maar dan geeft ie aan dat het downloaden mislukt is als ik probeer een app binnen te halen
Ik heb eindeloos online van Hi. Ik heb alles al geprobeert, terugzetten naar fabrieksinstellingen, Internetinstellingen hersteld, reset, reset etc..
Kan iemand mij alsjeblieft helpen?????