Toon posts:

Vaag Probleem Asus V7700 Deluxe (GForce2GTS)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie hebben dit probleem meer?

Ik heb een Asus k7v moederbord met daarop een Gfoce 2 GTS deluxe asus v7700 deluxe dus, het "probleem" is echter dat ik in sommige spellen het wel eens heb dat het beeld even flikkerd (ZEER goed te zien in intro van no one lives forever) echt heel even is het zwart echt storend is het zeker niet, maar ik vraag me af of er iets aan te doen is, ik had hiervoor een Asus 7700 ( zonder deluxe dus ) die had precies hetzelfde, in het begin was het nog veel erger, ben er zeer lang mee bezig geweest om het op te lossen maar het lag aan mijn joystick:?,kan bijna niet zou je zeggen, maar het is toch zo, zodra ik de joystick er in deed flikkerde het beeld als de hel, zodra ie er uit was, was het goed! Voeding is 300 Watt en het ligt NIET aan de drivers, heb alles al geprobeerd wat dat betreft.

Oh ja het gaat hier om D3D applicaties, echter onder het spelen van het spel heb ik er niet last van meestal alleen in het menu, van bijvoorbeeld Unreal Tourn. of Crimson Skies (voorbeeld).
Bedankt.

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Ik weet niet of we het nu over hetzelfde probleem hebben maar toen ik net mijn GeForce2 had (V7700 32mb Dlx), had ik in Falcon 4.0 nogal last van flikkerend beeld. Bijzonder irri. Ik had er alleen last van in games waar ik mijn joystick gebruikte (FLCS+TQS).

Ik heb toen onder Game Controllers (Control Panel) "pull with Interrupts" erhmm of aan of uit gezet.. :) Ik zit op mijn werk dus kan ff niet kijken. Ik geloof aan (met mijn Voodoo IIs zette ik dat altijd uit) en nu is het probleem weg.

Ik hoop dat het een beetje helpt.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Topicstarter
Lijkt op hetzelfde probleem, maar ik heb het opgelost door een USB Joypad te kopen ;)

maar af en toe flikkerd het nu nog ietwat..

• Rarz
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-08 12:39
Ik heb dat flikkerende probleem ook.. maar alleen in Unreal Tournament, en alleen in de menu secties. Gewoon spelen gaat prima.

Het flikkeren bestaat uit breed zwarte balken die voor een fractie van een seconde in beeld staan en dan weer weg zijn. o_O

When in question, when in doubt, run in circles, scream and shout.

• ossy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-08 06:38

ossy

Festina Lente

V-sync aan of uit zetten en eventueel verschillende detonators proberen. Kijk ook even in de search is al een paar keer voorbij gekomen dit topic. suc6 :)

Specs

Verwijderd

Topicstarter
Die kut Search van Tweakers doet het nooit als ik het probeer :(

en uhm.. verschillende det. drivers helpt niet heb ongeveer alle 6.x releases al geprobeerd.....

• ossy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-08 06:38

ossy

Festina Lente

Heb je v-sync al geprobeerd dit scheelt echt bij mij, maar is per spel verschillend. NfS5 geeft bijvoorbeeld geen flikkeringen als v-sync aan staat en wel als ie uitstaat, terwijl GTA2 omgekeerd werkt. Eventueel Nvmax gebruiken om instellingen per spel vast te leggen.

Specs

Verwijderd

Ik heb zelf ook probs met mijn Asus V7700 Deluxe in combinatie met een Abit KA7.
Af en een blauwe scherm en meestal flikkeringen door mijn beeld. Als ik diezelfde kaart op een Intel Atlanta LX-boardje zet heb ik helemaal geen problemen.
Heb diverse drivers en instelling geprobeerd.

Verwijderd

jow, dit heb ik ook!
in UT dan..
ik zoek nar servers en dan is het ineens uit en aan
lijkt het wel

vsync is dat shit: dus dat wordt coolbits.reg downloaden ( bijvoorbeeld> das wel imo de handigste)
er is dan een optie bij je video kaart instellingen waar je je vsync uit kan doen

khoop dat het helpt
www.planetgeforce.com, daar is ie

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-08 00:07
ik heb precies dezelfde kaart, deluxe versie maar nergens problemen mee.

ik draai op 98SE, asus 5.33a driver en directx 8.0, vsync staat op always off.
ik heb nog maar een paar keer dat flikkeren gezien maar dat was omdat ik mijn celly 566 op 988 MHz liet lopen, dat trok tie niet helemaal. >:)

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Download ff de ASUS 6.31C drivers joh. Zit ook alles in voor de Deluxe (dus ook Video Capture Codec) enneuh is ff reteveel sneller.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Pagina: 1