Toon posts:

Passief gekoelde videokaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een goede passief gekoelde kaart. De kaart moet 100% geruisloos zijn en toch redelijk tot goede prestaties geven. Ik wil er ook mee kunnen gamen.

Tot zover heb ik via pricewatch en google deze twee kunnen vinden:

HD5670 1GB GDDR5

HD5750 1GB GDDR5

Verschillende merken leveren dit kaarttype.
Ik ben geen expert in specificaties, en ik heb geen idee welke van deze twee de beste keuze zou zijn...

Kunnen jullie me helpen? Andere tips zijn ook welkom m.b.t. passief gekoelde kaarten.

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:46

NoFearCreations

3DPrint the world!

5750 is wel iets beter als de 5650, maar als het budget het toelaat zou ik toch kijken voor een 5770. Weet alleen niet of die er zijn passief gekoeld? Ik heb nu zelf een 5750, en die schiet toch wat te kort, en wordt vrij heet als je gamed op 1920x1080. Ik heb btw de Powercoler single slot versie.

---RAWE CEEK!!!---

• n0elite
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-02 18:03
Bij ATi is het zo hoe groter het getal , des te beter de kaart. 5750> 5670 :)
Verder kun je het beste een 600/800RPM fan op het koelblok plaatsen. Dan raakt je videokaart niet overhit.

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

De HD5750 kun je prima mee gamen. Tuurlijk, een HD5970 is beter maar als je niet alle settings op ultra hoeft maar medium of high ook goed is (hangt natuurlijk af van welk spel, welke resolutie) dan is het een prima kaart. Sowieso is het de beste passief gekoelde kaart.

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.