Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Mappenstructuur

Pagina: 1
Acties:
  • 214 views

• jimmya3
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11 16:08
Hallo ,

misschien ben ik hier verkeerd met mijn vraag...

is er misschien iemand die een nette overzichtelijke lege mappenstructuur in een zip heeft ?

mijn Hdd is altijd zo'n dikke puihoop dat ik door de vele data mijn dingetjes niet meer kan vinden en ik zou niet weten waar ik met zo'n structuur zou moeten beginnen.

Thnx in forward .

Jim

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

??
En hoe zou een lege indeling die voor een ander logisch is, jou helpen met opruimen?

Begin met opruimen... maak (zelf) een mappenindeling en zet daar je data in. Begin op de root van een schijf en maak onderverdelingen. Het kan best zijn dat je dingen dertien keer verplaatst... het zij zo.
Dan (en dat is het ALLER belangrijkste) leer jezelf aan die mappen ook te blijven gebruiken ;)

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
jimmya3 schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 08:32:
Hallo ,

misschien ben ik hier verkeerd met mijn vraag...

is er misschien iemand die een nette overzichtelijke lege mappenstructuur in een zip heeft ?

mijn Hdd is altijd zo'n dikke puihoop dat ik door de vele data mijn dingetjes niet meer kan vinden en ik zou niet weten waar ik met zo'n structuur zou moeten beginnen.

Thnx in forward .

Jim
Nog een tip, zet indexing aan zodat je met search veel sneller dingen gevonden hebt, ongeacht waar het staat :)

Verder doet dit een beetje aan mn dochter (10!) denken die van haar speelkamer of zolder zo'n puinhoop gemaakt heeft dat ze niet meer weet waar ze moet beginnen met opruimen en daarom maar oma of papa of mama erbij haalt ...

https://discord.com/invite/tweakers

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10 00:20

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Mja, wat meer dan tips geven kunnen we hier denk ik niet. Je zal het zelf moeten doen :)

Wat ik zelf altijd in ieder geval doe, is documenten scheiden van downloads. En dan vervolgens een beetje zo:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
Documenten
  |---> Office
       |---> Word
       |---> Excel (etc.)
  |---> Grafisch
       |---> Afbeeldingen
           |---> Foto's Januari 2010 (etc.)

Downloads
  |---> _SFX
  |---> _ZIP
  |---> Torrents
       |---> Klaar
       |---> Bezig
  |---> Programma's
       |---> Windows
       |---> Utils
           |---> Util 1
           |---> Util 2
           |---> Losse Meuk

Gewoon een beetje boeren-lullen verstand en wat je zelf makkelijk vindt :)

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

• jimmya3
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11 16:08
redfoxert schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 08:50:
[...]

Nog een tip, zet indexing aan zodat je met search veel sneller dingen gevonden hebt, ongeacht waar het staat :)

Verder doet dit een beetje aan mn dochter (10!) denken die van haar speelkamer of zolder zo'n puinhoop gemaakt heeft dat ze niet meer weet waar ze moet beginnen met opruimen en daarom maar oma of papa of mama erbij haalt ...
papa of mama heb ik niet nodig hierbij idd het is zelf doen en gewoon ergens beginnen .

dacht dat er misschien iemand was die per ongeluk ergens een structuur had staan ;) 8)7

dan gaan we ons vanavond maar eens even "amuseren" haha

bedankt voor de tips

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Dit moet je prima zelf kunnen verzinnen toch? 8)7

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.